Toon posts:

twinview = 19" + 14" (resolutie probleem)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 2 mx 400 twinview kaart met 2 schermen.. een 19 inch en een 14 inch. De 14 inch had ik nog liggen en wil hiermee een andere resolutie gebruiken als de 19 inch. (DUH)
Met windows Me kon je 1 resolutie nemen en mijn 14 inch nam bijvoorbeeld maar het onderste gedeelte van het volledige scherm.

Nu heb ik windows 2000 en kan maar 1 resolutie gebruiken voor beide schermen.. kan ik ze niet apart instellen?

(heb al meerdere drivers geprobeert)

of moet ik toch een grotere monitor aanschaffen?

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:11

Zucht388

Dreadhead

Volgens mij ligt dat aan of je videokaart 1 of 2 ramdacs heeft...

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Als je naar dat scherm gaat waar die 2 monitoren staan ( als je begrijpt wat ik bedoel ) en je doet daar rechtermuis op, dan kun je daar toch de resolutie instellen per monitor als ik me niet vergis? Heb op het momnet geen twinview mogelijkheid :S maar geloof dat ik het daar ooit eens heb gezien

fotoblog

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Volgens mij ligt het aan win2k & kan behalve de G550 & G450 geen enkele dualhead kaart in win2k twee verschillende resolutties aan!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 17:02
Enkel Matrox ondersteund onafhankelijke resoluties onder Win2K. Voor Twinview en Hydravision is dit in de toekomst niet gepland.

Je kunt wel Win98 of WinXP gebruiken hier kan je wel met afzonderlijke resoluties werken voor je twee beeldschermen. Jammer genoeg wordt het beeld uitgerokken als je Win2K gebruikt bij Hydravision of Twinview.

Oops enkele minuten te laat :o

• Robert Pape
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 14:31
Correct... kep hier IBM T55A tft en Eizo Flexscan F780iW 21" onder win2k/linux op een Matrox G400.. werkt als zo'n .. geel-blauw ding op rails?

Verwijderd

onder winXP kan het iig wel, daar heb ik de radeon 7500 met 2 monitoren. Beide onafhankelijk van elkaar in te stellen.
Pagina: 1