Goedkope 2e hands boxen

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:20

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Zojuist kom ik tot de conclusie dat mijn kleine 8 Ohm boxje het begeven heeft ;(

Zodra ik een beetje bass produceer begint het hele zaakje een rinkelend geluid te maken :+

Weet iemand misschien online of IRL een zaak waar je goedkope 2e hands boxen kan kopen?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
Op zondag 21 april 2002 12:21 schreef DeathKnight het volgende:Zodra ik een beetje bass produceer begint het hele zaakje een rinkelend geluid te maken :+
Misschien leuk als deurbel? :+

Verwijderd

Kijk es bij Marktplaats, en/of vraag je lokale audio-boer of hij iets weet..

• me1299
  • Laatst online: 20:20

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 12:24 schreef Vinnienerd het volgende:

[..]

Misschien leuk als deurbel? :+
MOehwhahaa.. Het kwam eigenlijk door GOT :(

Stond zo'n leuk topic over subwoofer test enzo, m'n grote boxen trokken het wel enzo, maar ik denk dat ik ze daarmee heb gesloopt :o

Maar ik heb al een goede deurbel :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 12:27 schreef DeathKnight het volgende:

[..]

MOehwhahaa.. Het kwam eigenlijk door GOT :(

Stond zo'n leuk topic over subwoofer test enzo, m'n grote boxen trokken het wel enzo, maar ik denk dat ik ze daarmee heb gesloopt :o

Maar ik heb al een goede deurbel :P
//Offtopic

Moet je ook maar niet naar beneden lopen met je versterker voluit aan, omzo te horen hoe die woofer test beneden klinkt :P

//offtopic

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Beginnertje :)

Maar ik zou eens kijken op conrad.nl
Vooral bouwpakketjes zijn prijs/prestatie erg goed..

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 12:39 schreef caveman85 het volgende:

[..]

//Offtopic

Moet je ook maar niet naar beneden lopen met je versterker voluit aan, omzo te horen hoe die woofer test beneden klinkt :P

//offtopic
nee, gewoon w88 tot de buren het komen vertellen >:)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
[inwrijf-modus]Afgelopen donderdag was op lasten van de belastingdienst een veiling van alles wat resteerde van een Tilburgs boxen-producent :)[/inwrijfmodus]

Bij die zaak in Amsterdam, RAF, zijn bij de uitverkopen ook altijd veel en goedkoop te koop.

Verwijderd

Je zou bij Speakerland in oss kunnen kijken.

• Raymond
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op zondag 28 april 2002 11:51 schreef paknaald het volgende:
[inwrijf-modus]Afgelopen donderdag was op lasten van de belastingdienst een veiling van alles wat resteerde van een Tilburgs boxen-producent :)[/inwrijfmodus]
Doh!! en dat zegt'ie nu pas :P

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Morgen is het koninginnedag... vrijmarkt enzo. Als je snel tevreden bent kan je daar genoeg oude speakers voor een prikkie kopen. ;)

Siditamentis astuentis pactum.

Pagina: 1