Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Misschien leuk als deurbel?Op zondag 21 april 2002 12:21 schreef DeathKnight het volgende:Zodra ik een beetje bass produceer begint het hele zaakje een rinkelend geluid te maken
MOehwhahaa.. Het kwam eigenlijk door GOTOp zondag 21 april 2002 12:24 schreef Vinnienerd het volgende:
[..]
Misschien leuk als deurbel?
Stond zo'n leuk topic over subwoofer test enzo, m'n grote boxen trokken het wel enzo, maar ik denk dat ik ze daarmee heb gesloopt
Maar ik heb al een goede deurbel
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
//OfftopicOp zondag 21 april 2002 12:27 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
MOehwhahaa.. Het kwam eigenlijk door GOT
Stond zo'n leuk topic over subwoofer test enzo, m'n grote boxen trokken het wel enzo, maar ik denk dat ik ze daarmee heb gesloopt
Maar ik heb al een goede deurbel
Moet je ook maar niet naar beneden lopen met je versterker voluit aan, omzo te horen hoe die woofer test beneden klinkt
//offtopic
Beginnertje 
Maar ik zou eens kijken op conrad.nl
Vooral bouwpakketjes zijn prijs/prestatie erg goed..
Maar ik zou eens kijken op conrad.nl
Vooral bouwpakketjes zijn prijs/prestatie erg goed..
nee, gewoon w88 tot de buren het komen vertellenOp zondag 21 april 2002 12:39 schreef caveman85 het volgende:
[..]
//Offtopic
Moet je ook maar niet naar beneden lopen met je versterker voluit aan, omzo te horen hoe die woofer test beneden klinkt
//offtopic
[inwrijf-modus]Afgelopen donderdag was op lasten van de belastingdienst een veiling van alles wat resteerde van een Tilburgs boxen-producent :)[/inwrijfmodus]
Bij die zaak in Amsterdam, RAF, zijn bij de uitverkopen ook altijd veel en goedkoop te koop.
Bij die zaak in Amsterdam, RAF, zijn bij de uitverkopen ook altijd veel en goedkoop te koop.
Doh!! en dat zegt'ie nu pasOp zondag 28 april 2002 11:51 schreef paknaald het volgende:
[inwrijf-modus]Afgelopen donderdag was op lasten van de belastingdienst een veiling van alles wat resteerde van een Tilburgs boxen-producent :)[/inwrijfmodus]
Morgen is het koninginnedag... vrijmarkt enzo. Als je snel tevreden bent kan je daar genoeg oude speakers voor een prikkie kopen.
Siditamentis astuentis pactum.
Pagina: 1