Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn
Nee, lijkt me niet gezondOp zondag 21 april 2002 12:14 schreef mmax het volgende:
hoort dat de guillimot tnt2 m64 prozo heet wordt dat ik m'n vingers er aardig aan verbrand +- 75 gaden C.
Ik heb ooit een TNT II m64 gehad (zit nu in andere bak), maareh, m64 pro
Als je hem nog maar net hebt moet je hem terugbrengen, en anders terugklokken oid
Verwijderd
ik heb ook een tnt2 gehad die passief gekoelt werd ,werd ook aardig heet daar zit zeker geen fan op als ie stabiel draait is het toch geen probleem
yup, ik heb ook een m64'je in een pc'tje hiero zitten en dat ding wordt idd ook ontiegelijk heet, dus das denk ik standaard
Mijn ex-tnt 2 m64 werdt ook loeiheet, zelfs met fan erop, maarja hij liep ook op 148/157 ipv 125/125
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Een TNT II wordt heet, maar niet ZO heet! (trust me ik heb me er ook aan verbrand, maar het kan niet zo heet worden als hij het omschrijft!)
Wat wel kan, is dat als je er een kaart naast zet, dat ie dan TE heet wordt, omdat ie dan zn warmte niet kwijt kan (1 van de redenen waarom ik zo gestressed was @ mn vorige pc
)
Wat wel kan, is dat als je er een kaart naast zet, dat ie dan TE heet wordt, omdat ie dan zn warmte niet kwijt kan (1 van de redenen waarom ik zo gestressed was @ mn vorige pc
Pagina: 1