[TNT2 M64 PRO] heet!

Pagina: 1
Acties:

• mmax91
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08-2020

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
hoort dat de guillimot tnt2 m64 pro :r zo heet wordt dat ik m'n vingers er aardig aan verbrand +- 75 gaden C.

Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:24
Op zondag 21 april 2002 12:14 schreef mmax het volgende:
hoort dat de guillimot tnt2 m64 pro :r zo heet wordt dat ik m'n vingers er aardig aan verbrand +- 75 gaden C.
Nee, lijkt me niet gezond

Ik heb ooit een TNT II m64 gehad (zit nu in andere bak), maareh, m64 pro :? gare naam!?

Als je hem nog maar net hebt moet je hem terugbrengen, en anders terugklokken oid ;)

Verwijderd

ik heb ook een tnt2 gehad die passief gekoelt werd ,werd ook aardig heet daar zit zeker geen fan op als ie stabiel draait is het toch geen probleem

Verwijderd

ja die dingen worden idd insane heet

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
yup, ik heb ook een m64'je in een pc'tje hiero zitten en dat ding wordt idd ook ontiegelijk heet, dus das denk ik standaard :D

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mijn ex-tnt 2 m64 werdt ook loeiheet, zelfs met fan erop, maarja hij liep ook op 148/157 ipv 125/125

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:26
Dat hoort zo. Mijn TNT 2 (ik heb nu een geforce 2 :) ) werdt ook ontiegelijk warm. Met een 80mm fan erop en een flinke heatsink is dat opgelost maar dat vind je tnt2 dan weer niet zo fijn (dat gewicht)

Strava | AP | IP | AW

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:24
Een TNT II wordt heet, maar niet ZO heet! (trust me ik heb me er ook aan verbrand, maar het kan niet zo heet worden als hij het omschrijft!)

Wat wel kan, is dat als je er een kaart naast zet, dat ie dan TE heet wordt, omdat ie dan zn warmte niet kwijt kan (1 van de redenen waarom ik zo gestressed was @ mn vorige pc *D)
Pagina: 1