iiyama as4315ut TFT fullscreen stretch?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 21:41
Kan iemand met een iiyama as4315ut eens controleren of er ergens in de menu's een optie zit om andere resoluties dan 1280x1024 op te rekken naar fullscreen, zonder de verhoudingen te vernaaien?
In de pdf-files van iiyama zelf staat bij de grotere (en veel duurdere, helaas) AS4637ut onder 'user controls' de complete lijst met mogelijke instellingen, waaronder dus 'full screen (off, stretch ratio, stretch full)'.
Bij de as4315ut staat dit er niet bij, maar die 'stretch ratio' lijkt me toch wel erg handig als je noodgedwongen weleens andere resoluties dan 1280x1024 moet draaien en geen behoefte hebt aan afgeplatte cirkels.

Verwijderd

iiyama as4315ut aan topictitel toegevoegd.

• JF_
Sorry sinterklaas :'( 'k Wilde de topictitel niet te lang maken... Kan je die typo ook nog verbeteren als je toch bezig bent? :) (s/strech/stretch/)

Verwijderd

ook gedaan, ik heb het liefst zo lang mogelijke topictitels :)

• JF_
Kom op zeg, is er nou niemand die een as4315 heeft en even een andere resolutie dan 1280x1024 op z'n scherm kan zetten?

• JF_
Dit schiet dus niet echt op... Kent iemand een zaak in de buurt van R'dam waar ze TFT-schermen demonstratie-klaar hebben staan? (En dan dus niet met een 800x600 DVD'tje, zoals bij Dunnet, waar ze btw dit scherm nou net weer niet hebben).

• El Toro
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Ik heb er zelfs twee :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan kun je een museum starten...

Enige reden om in een oud topic te posten is om iets toe te voegen waar de topicstarter wat aan heeft. In dit geval is de kans dat hij dat scherm nog heeft minimaal, laat staan dat hij nog tegen dit probleem aanloopt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.