"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

edit:
weet iemand hoe ik hiervan van die kleine, klikbare plaatjes maak? Vinden de modemmers vast fijner.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Uhm settlers turnbased was geloof ik realtime??Op zondag 21 april 2002 12:08 schreef bombadil het volgende:
Deel I was top en nu is eindelijk de demo voor deel II
EDIT:
Voor de onwetenden; AOW is een "turn based strategy game" ala Settlers en speelt zich af in een fantasy wereld met helden, draken, wizards.
Ja is waar maarre voor de rest lijkt het wel iets op settlers; ook soldaatjes en tovenarij. Ik wist geen bekend spel waarmee ik het beter kan vergelijken.Op zondag 21 april 2002 12:24 schreef ThatsMe het volgende:
Uhm settlers turnbased was geloof ik realtime??
Op zondag 21 april 2002 12:20 schreef bombadil het volgende:
Screenies:
[200,300][afbeelding]
edit:
weet iemand hoe ik hiervan van die kleine, klikbare plaatjes maak? Vinden de modemmers vast fijner.
[afbeelding]
[afbeelding]
1
| [url="http://www.blabla.nl/bla.jpg"][img=640,480]http://www.blabla.nl/bla.jpg[/img][/url] |
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
de beste vergelijking is met Heroes of Might and Magic...Op zondag 21 april 2002 12:27 schreef bombadil het volgende:
[..]
Ja is waar maarre voor de rest lijkt het wel iets op settlers; ook soldaatjes en tovenarij. Ik wist geen bekend spel waarmee ik het beter kan vergelijken.
Stond er al, niet goed gelezen....
Verwijderd
tja k denk dat ik settlers toch gaver vind realtime is wat minder saai vind ik.Op zondag 21 april 2002 12:27 schreef bombadil het volgende:
[..]
Ja is waar maarre voor de rest lijkt het wel iets op settlers; ook soldaatjes en tovenarij. Ik wist geen bekend spel waarmee ik het beter kan vergelijken.
Pre
* ziet er mooi uit:
- Leuke effectjes
- Fancy graphics (voor een Strategy)
Contra
* knullig
- mist net ff die intuitieve handigheidjes ala Homm4
- cluttered interface (speelde het maar 7 mins dus wie weet moet je dr gewoon aan wennen)
Kortom ik blijf eerst homm4 even spelen (en DS en MMIX en JK2) voordat ik dit ga bekijken.
just my 2 cents
[topic=339355/1/25]Op zondag 21 april 2002 12:35 schreef da_rippah het volgende:
Ik ben hem ook aan het downloaden. Ik ben ook zeer benieuwd... Hier gaat ie met 170 kbps (eerste URL)
lees dit maar eens door
?? Het gaat hier om een demo van een gewoon spel en is dus volkomen legaal. Snelheid stond er enkel bij om aan te geven hoelang het downloaden zou duren.Op zondag 21 april 2002 13:48 schreef Schuey het volgende:
[..]
[topic=339355/1/25]
lees dit maar eens door
Edit: en om aan te geven dat die server wel snel was; fileplanet was hopeloos voor niet betalende mensen.
Hartelijk dankOp zondag 21 april 2002 12:29 schreef McFlipp het volgende:
[..]
code:
1 [url="http://www.blabla.nl/bla.jpg"][img=640,480]http://www.blabla.nl/bla.jpg[/img][/url]
Ik vind
- het spel onduidelijker om te zien door de 3d structuur.
- Units zijn lastig te selecteren
- Tactical combat gaat gelukkig wel sneller als eerst maar is niet moooier
- AI is niet agressief en slim genoeg (iig in de demo)
Wat vinden jullie?