Ik heb m'n dual P3 1ghz op 1,3volt core draaien 100% stabiel, dat is wel 0,45volt lager dan de standaard voltage, ik heb één van de laaste classic steppings van de P3 maar ik heb zo het gevoel dat dit een tualatin versie is (zit ook in fcpga2 verpakking) die door intel fcpga compatible is gemaakt. kan iemand dat bevestigen? want een p3 1ghz op 1,3 volt is heel appart (en koel cpu1 27 en cpu 2 26 graden)
Verwijderd
should be, maar ik denk het niet. Wat staat er dan precies op de cpu, daar kan je het zien. Misschien heb je gewoon een hele goede p3 classic. Hij wordt ook helemaal niet warm, relaxed toch
.
1,3 volt is inderdaad niet echt veel, kun je bij intel niets vinden mbt de laatste steppings en het voltage daarvan? Als ie op dat voltage stabiel is, en je hebt geen problemen verder zou ik me er niet zo druk om maken. Mijn P4 NW draait op 1,45 V, maar dat is appels met peren vergelijken
Verwijderd
jou p3 moet op 1,60V draaien, weet ik zeker, en als ie het doet op 1,3 dan is dat heel erg speciaal
volgens intel moet ie op 1,75 staat ook op de cpu zelf maar hij loop super op 1,3volt heb net 3dmark2001 gedraait (5500puntjes)Op zondag 21 april 2002 12:40 schreef MeTaLBART666 het volgende:
jou p3 moet op 1,60V draaien, weet ik zeker, en als ie het doet op 1,3 dan is dat heel erg speciaal
post zo wel ff screenies
Wat voor een mamaplankje heb je?
Bij mij kan ik het voltage niet lager zetten dan 1.75V.
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
zie sysspecsOp zondag 21 april 2002 13:09 schreef Almachtige het volgende:
Wat voor een mamaplankje heb je?
een Asus P3C-D (HP Versie)
en 2 slocket convertors (slot1->Fcpga) met heel veel instelligen oa voltage
Wat voor S-Spec's hebben die 1GHz'ers?
Tip: met Alt+PrtScn maak je alleen een screenie van het actieve venster (scheelt weer qua omvang)
Tip: met Alt+PrtScn maak je alleen een screenie van het actieve venster (scheelt weer qua omvang)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
steppings van bijde SL5B3, 256kb cache en 1,75voltOp zondag 21 april 2002 13:18 schreef Abbadon het volgende:
Wat voor S-Spec's hebben die 1GHz'ers?
enne thx voor de tip
Ik geloof trouwens wel dat ik een idee heb hoe het kan. Er zijn ook cD0 Coppermine's die zowel op 1.25V AGTL als 1.5V AGTL+ draaien. Blijkbaar heeft Intel het Coppermine productieproces langzamerhand zo verfijnd dat dit geen probleem is. Aangezien het spul allemaal van dezelfde band rolt hebben jouw Coppermine's schijnbaar ook van die verfijnde core's. Iets anders kan ik niet bedenken.
Wees er iig blij mee; lekker koel
Wou dat mijn beide cpu's zo koel waren.
Wees er iig blij mee; lekker koel
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
nou, waar wacht je dan nog op?
overklokken die hap!
als ie op 1.3 volt stabiel loopt, kan ie vast
wel een stukkie harder op zijn standaard voltage
overklokken die hap!
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
kan ik niet (nouwenlijks op dit moederbord) het is de hp versie en de clockgenerator wordt niet door cpufsb ondersteund, daar komt bij dat hij nu lekker koel is en m'n mobo de fans allemaal heel langzaam laat draaien (lekker stil) en daar houd ik wel van maar als je een util kan vinden die de ICS9248BF-77 ondersteund houd ik me aanbevolenOp maandag 22 april 2002 10:50 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
nou, waar wacht je dan nog op?
overklokken die hap!
Pagina: 1