"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
Jah, dat heb ik ook wel eens op m'n pc met een ECS K7S5A mobo erin. Vet vaag. Ben je lekker aan het ut'en, zegt dat ding piep en moet je alle toetsen weer opnieuw indrukken voordat je verder kan. Bij m'n MSI K7T 266 Pro-R heb ik dit niet... 
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Waarschuwing dat de temp van de processor te hoog wordt ?
Die temp en de instelling kun je in de bios vinden.
Die temp en de instelling kun je in de bios vinden.
Het komt niet door te veel toetsen in drukken. Ik zal is in de bios gaan kijken denk ik dan mar
Verwijderd
hehe schroef je kast open en trek het kabeltje van je pcspeaker er uit, ding heeft toch geen nut heb ik ook gedaan.
Dan heb jij een ander probleem als ik.Op zondag 21 april 2002 12:33 schreef Parcye het volgende:
Het komt niet door te veel toetsen in drukken. Ik zal is in de bios gaan kijken denk ik dan mar
Niets in de bios
Zet 'm uit onder windows anders. Misschien is het gewoon een software probleem.
Als je XP hebt, doe je dat door in je device maneger (control panel >> system >> hardware >> device maneger tabje) twee apparaten uit te schakelen. "beeb" (bij non plug&play devices) en/of "pc-speaker" (die er bij mij niet (meer?) tussen staat. Het kan zijn dat je bij view "show hidden devices" moet aanvinken.
Vanaf dat moment houdt die PC speaker gedurende de hele windows sessie z'n bek dicht (dus ook bij msn en weet ik het wat allemaal die pc speakergeluid laat maken, softwarematig)
Als je XP hebt, doe je dat door in je device maneger (control panel >> system >> hardware >> device maneger tabje) twee apparaten uit te schakelen. "beeb" (bij non plug&play devices) en/of "pc-speaker" (die er bij mij niet (meer?) tussen staat. Het kan zijn dat je bij view "show hidden devices" moet aanvinken.
Vanaf dat moment houdt die PC speaker gedurende de hele windows sessie z'n bek dicht (dus ook bij msn en weet ik het wat allemaal die pc speakergeluid laat maken, softwarematig)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
d8 ik ook alOp zondag 21 april 2002 12:11 schreef mrneo911nl het volgende:
druk je soms op teveel toetsjes tegelijk
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Pagina: 1