Q-Fan aanzetten op A7V333 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Hoe krijg ik de Q-Fan optie aan ? In mijn bios is die optie grijs en disabled :'(

Verwijderd

Q-fan ? sorry wat bedoel je daarmee ?? :( ik heb ook probleem met de hitte, met kast wordt die 75 graden :/
ik heb een CoolerMaster draait op 4600 rpm :r
De kast die ik bij mycom heb gekocht is beetje bagger, de voeding zit op de processor...

|:(

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 12:57 schreef JEDi_ het volgende:
Q-fan ? sorry wat bedoel je daarmee ?? :( ik heb ook probleem met de hitte, met kast wordt die 75 graden :/
ik heb een CoolerMaster draait op 4600 rpm :r
De kast die ik bij mycom heb gekocht is beetje bagger, de voeding zit op de processor...

|:(
Ik had er een Thermaltake volcano 2 op zitten en nu een spire met 7cm koeler *D dat helpt ook heel goed. En kost +- 16 euro, valt me erg mee :) .

Maarehh, die Q-Fan krijg ik niet aan, of werkt dat weer alleen op een Athlon XP |:(

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
Sorry, wat is een Q-Fan nou weer dan?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 13:08 schreef maartenb het volgende:
Sorry, wat is een Q-Fan nou weer dan?
Q-Fan regelt de fan speed van de cpu adhv cpu gebruik en temperatuur van de cpu en de kast :)

Verwijderd

ik heb er 17 euro voor betaald, maar zit geen koelpasta op geloof ik ;( zij hebben de proc en koeler erop geprikt..

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 13:20 schreef JEDi_ het volgende:
ik heb er 17 euro voor betaald, maar zit geen koelpasta op geloof ik ;( zij hebben de proc en koeler erop geprikt..
Die van mij was 16 inclusief pasta *D maar ik heb er AS tussen gedaan en die kouwgom troep eraf gehaald.

TIP: Nagellakremover erop doen en die kauwgombende lost zo op *D :Y)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Niemand die weet hoe je q-fan aanzet ???

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op zondag 21 april 2002 21:34 schreef FerryHeibrink het volgende:
Niemand die weet hoe je q-fan aanzet ???
is q-fan een optie in je bios?
Zo ja, misschien kan je je bios eens updaten naar een nieuwere versie (als ie er is)...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:43
Bij mij zit ie wil als bios instelling (disable / enable). Ik gebruik de laatste beta bios 1006.04, welke ik gedownload heb van de Duitste Asus-ftp.

Verwijderd

welke extra opties / updates zitten nou in de 1.0064 vergeleken met 1.005 |:(

Verwijderd

Q-Fan werkt alleen met een Athlon XP dacht ik. Kan ff niet chekken of ik hem gewoon aan kan zetten, want mn XP id gefried ... :'(

Verwijderd

Beetje laat antwoord:

Q-Fan werkt alleen met een Athlon XP.

Ik had eerst een Athlon 1200, daar werkte het ook niet mee.

Verwijderd

Maar hoe werkt q-fan?

Ik kan hem aanzetten in mijn bios, maar mijn cooler heb ik aan gesloten op zo'n stekkertje waar al je apparaten stroom uit slurpen. Hier kan q-fan toch niet de fan-speed mee regelen. Moet ik heb dan gaan aansluiten op het stekkertje voor Fan op mijn mobo of heb je hier speciale coolers voor nodig.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 17:14 schreef t800vst1000 het volgende:
Maar hoe werkt q-fan?

Ik kan hem aanzetten in mijn bios, maar mijn cooler heb ik aan gesloten op zo'n stekkertje waar al je apparaten stroom uit slurpen. Hier kan q-fan toch niet de fan-speed mee regelen. Moet ik heb dan gaan aansluiten op het stekkertje voor Fan op mijn mobo of heb je hier speciale coolers voor nodig.
Je moet hem idd wel op je mobo aansluiten.

Verwijderd

Ik heb 2 aansluitingen nodig voor Silverado ivm met de 2 fans op de heatsink. Als ik Q-fan aanzet in bios gaat alleen de fan die ik aansluit op de connector voor de cpu-koeler harder/langzamer lopen.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 20:58 schreef CRX_Lunatic het volgende:

[..]

Je moet hem idd wel op je mobo aansluiten.
Ik heb hem op me mobo aangesloten en de functie ge-enabled, maar waar kan ik dan de speed regelen van de fan regelen?

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:16 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Ik heb hem op me mobo aangesloten en de functie ge-enabled, maar waar kan ik dan de speed regelen van de fan regelen?
doet ie automatisch

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:19 schreef jumperfree het volgende:

[..]

doet ie automatisch
Als IK de snelheid van de fan wil regelen, hoe kan mijn comp dan automatisch de snelheid regelen :? Kan hij mijn gedachten lezen ofzo :? :+

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 June 2002 @ 21:28:
[...]

Als IK de snelheid van de fan wil regelen, hoe kan mijn comp dan automatisch de snelheid regelen :? Kan hij mijn gedachten lezen ofzo :? :+
Waar staat dat jij de snelheid kan instellen dan ?

Q-Fan regelt de speed van je cpu koeler fan, althans dat is de bedoeling. heb zelf een A7V8X en heb hem nu aanstaan op 10/15 en 16/32 seconden. Wat het allemaal betekent weet ik niet, alleen dat me probe enorm flipt >:)
en me proc. wordt bijna 60 graden, eerst maar 48. Leuke optie :P

Ja joh Viper, ga ff topic's van jaren oud omhoogschoppen |:( 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Viper® op 09-04-2003 23:49 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mja ok :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.