http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
reageer dan niet sukkel!Op zondag 21 april 2002 11:20 schreef UT-ROCKS het volgende:
nee
ik dacht iets van "record <naam file>" (zelfde als bij HL)
Verwijderd
Handig he googleRecording an AVI
This is not recommended for slow computers or a computer that is low on memory. In the console, type "avi record<(filename).avi". You can type in "pause" or "stop" during the recording as well.
Note: If you do record a avi, it will boot you out of the game and it will ask you what program you want to record it with. You have to determine which one is the best for you (which one will use up the least amount of MB's).
Als je het doet om cheats te bewijzen, is een screenshot van de superoverdreven score en eventueel nog wat andere momenten toch wel genoeg? 
Want zo'n filmpje moet je eerst helemaal maken, dan heb je er naar een paar uur 1, moet je hem uploaden en dan die cheater ALLANG weer weg..
Want zo'n filmpje moet je eerst helemaal maken, dan heb je er naar een paar uur 1, moet je hem uploaden en dan die cheater ALLANG weer weg..
Op zondag 21 april 2002 11:20 schreef UT-ROCKS het volgende:
nee
Aah, kan het niet iets vriendelijker op deze zonnige zondagmiddag?Op zondag 21 april 2002 12:36 schreef CU2morO het volgende:
reageer dan niet sukkel!
🌞🍃
Hoe maak jij een screenshot van iemand met een speedhack?Op zondag 21 april 2002 12:38 schreef DataBeest het volgende:
Als je het doet om cheats te bewijzen, is een screenshot van de superoverdreven score en eventueel nog wat andere momenten toch wel genoeg?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Dat is nou een volledig overbodige reactie Omdat jij ut speelt hoef je nog niet dit soort rare antwoorden te geven.Op zondag 21 april 2002 11:20 schreef UT-ROCKS het volgende:
nee
[ontopic]
Heb je bij google al gezocht?
textje: Recording a Demo:
When you want your to record go into console and type: Record
When you want your demo to stop recording go into console and type: Stop
To play your demo, go into console and type: Demomap
google search results
[b]Moet niet meer zo lang doen over tikken, moet minder worden dan 1 min[/b]
Je zet er de tijd bij, je neemt een screenshot van hem, en één van een tijdje later waar ie ineen keer veeel verder is dan de rest.Op zondag 21 april 2002 12:39 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hoe maak jij een screenshot van iemand met een speedhack?
Gewoon wat creatief zijn dus.
/edit/
typo.
🌞🍃
Nou dan kan je beter ff een filmpje opnemen lijkt mee een stuk makkelijkerOp zondag 21 april 2002 12:41 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Je zet er de tijd bij, je neemt een screenshot van hem, en één van een tijdje later waar ie ineen keer veeel verder is dan de rest.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ja da's bewijs...Op zondag 21 april 2002 12:41 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Je zet er de tijd bij, je neemt een screenshot van hem, en één van een tijdje later waar ie ineen keer veeel verder is dan de rest.
/edit/
typo.
Oké, misschien geen keihard bewijs, maar alles beter dan een heel filmpje maken.Op zondag 21 april 2002 12:53 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Ja da's bewijs...lol
🌞🍃
maar wat als de rest gewoon langzaam loopt 
om te sluipen ofzo?
kan je makkelijk iemand naaien
om te sluipen ofzo?
kan je makkelijk iemand naaien
Oh noes.. No more TreinTijden :(
nou bedankt voor alle reacties .
dit is voor het eerst dat ik zoiets gaat doen .
dus zal nog een prog moeten zoeken waarmee ik het opneem/afspeel.
nou het volgende
er zijn momenteel erg veel mensen die helpen tegen cheaters .
nou na bv een filmpje te hebben geplaatst met alles erop en eraan.
je krijg bij het uitloggen vcan die persoon ook zijn ip te zien .
daarmee kan je hem op een server kicken of zelfs bannen in uiterste gevallen.
zo hoop je de strijd tegen te gaan tegen cheaters die het leuk vinden om te cheaten .
dat vind ik trouwens wel ideaal bij sof 2 je kan met zijn allen stemmen of iemand weg moet (kan ook zijn nadelen hebben en dat het misbruikt gaat worden)
en jammer maar helaas alleen een screenshot helpt niet en al zeker niet bij speed cheats
dit is voor het eerst dat ik zoiets gaat doen .
dus zal nog een prog moeten zoeken waarmee ik het opneem/afspeel.
nou het volgende
er zijn momenteel erg veel mensen die helpen tegen cheaters .
nou na bv een filmpje te hebben geplaatst met alles erop en eraan.
je krijg bij het uitloggen vcan die persoon ook zijn ip te zien .
daarmee kan je hem op een server kicken of zelfs bannen in uiterste gevallen.
zo hoop je de strijd tegen te gaan tegen cheaters die het leuk vinden om te cheaten .
dat vind ik trouwens wel ideaal bij sof 2 je kan met zijn allen stemmen of iemand weg moet (kan ook zijn nadelen hebben en dat het misbruikt gaat worden)
en jammer maar helaas alleen een screenshot helpt niet en al zeker niet bij speed cheats
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
hallo ik was pistoffOp zondag 21 april 2002 12:36 schreef CU2morO het volgende:
[..]
reageer dan niet sukkel!
ik dacht iets van "record <naam file>" (zelfde als bij HL)
Verwijderd
dat is nog geen reden om zo te reagerenOp maandag 22 april 2002 14:32 schreef UT-ROCKS het volgende:
[..]
hallo ik was pistoffmijn computer is verrot
Pagina: 1