Alright then .....ik heb eindelijk weer een Fifa die me bevalt na 99 (eigenlijk 96

)
Nee serieus het is stukken beter dan het was met 2002 ....daar ging alles uit en mannetjes trapten de bal ongeloofelijk hard weg met een 180 gradendraai

Ik heb dan ook uit frustratie na een paar potjes het schijfje verrot gesmeten
Ik heb nu net de wereldbeker gewonnen met Belgie (je moet wat als Nederland ontbreekt

) en ik moet zeggen ik heb weer eens echt genoten ...klamme handjes dat wel ,maar het was echt gaaf.
Ok nu ff allemaal lachen het was op het 2de niveau
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld
Toch irriteren me nog vele dingen aan het spel
waslijst :
- Tegenstander kan soms ineens in de tweede helft veel en dan ook echt VEEL!! beter gaan spelen en dan raak je ook ineens geen bal meer aan .
-Je kan nog geen echte goeie overtredingen maken (ik niet

)
-Ik heb nog geen enkel doelpunt gemaakt met een kopbal of omhaal ...ze doen gewoon nix

-The man of the match gaat uit zijn dak als hij verloren heeft

-Die twee omroepers moeten ze doodschoppen .....2-0 gewonnen komen die klojo,s met : Het was een makkie ...leek nergens op

-Keepers zijn echt zo dom !!! }:0 ...ze houden helmaal geen rekening met de verdediger die de bal opvangt dus rennen gewoon naar de plek waar de bal zou komen zonder dat mannetje ......gevolg

....leeg doel !!
-Voor de rest is een klein steekballetje al snel een schop over de achterlijn.
En toch is het best een goeie game geworden ...vooral de sfeer en graphics

...
Iss blijft rulen in gameplay ,maar ik heb nu enkel een pc dus ik moet niet klagen
Voor de rest had ik een vaag probje met het installen van het Nederlands elftal....ten eerste veranderden de namen wel ,maar de shirtjes niet

en nog vager vanaf dat moment had ik geen controle meer over het spel (ze gingen automatisch overschieten en ja ik had een side geselecteert

Zou dat toeval zijn of hebben meer mensen dat ?