My life for hire!
Moet daar geen stroom ín ipv. van uít?
Bijv. voor extra AGP power?
Maar als er werkelijk stroom uit komt, waarom zou je het niet voor een fannetje kunnen gebruiken? Ik zou nix zwaarders nemen...
Bijv. voor extra AGP power?
Maar als er werkelijk stroom uit komt, waarom zou je het niet voor een fannetje kunnen gebruiken? Ik zou nix zwaarders nemen...
Snap jij het niet of snap ik niet wat je bedoelt?
Je moet op dat molex ding op je mobo een molex connector van je voeding aansluiten, omdat je P4 een apparte 12v aansluiting nodig heeft.
Je moet op dat molex ding op je mobo een molex connector van je voeding aansluiten, omdat je P4 een apparte 12v aansluiting nodig heeft.
Kijk eens aanOp zondag 21 april 2002 10:42 schreef SH007 het volgende:
Snap jij het niet of snap ik niet wat je bedoelt?
aah, ik dacht dat sommige video kaarten gewoon ook zo'n slot op hen hadden, en daar zo connecten.
maar zo werkt het dus.
ik heb een gf 2 mx er in staan, en die heb et vast niet nodig.
tnx!
maar zo werkt het dus.
ik heb een gf 2 mx er in staan, en die heb et vast niet nodig.
tnx!
My life for hire!
Als ik naar de connector kijk zou dat een ingang zijn. kijk maar eens naar de connector op je hdd, die is hetzelfde.
Ik denk dat het zo'n aansluiting is om de toen zware 3dfx kaarten te laten draaien meen ik me te herinneren.
Ik denk dat het zo'n aansluiting is om de toen zware 3dfx kaarten te laten draaien meen ik me te herinneren.
Verwijderd
-knip-Op zondag 21 april 2002 11:39 schreef FerryHeibrink het volgende:
Als ik naar de connector kijk zou dat een ingang zijn. kijk maar eens naar de connector op je hdd, die is hetzelfde.
Pagina: 1