[SECURITY] Verankering PC

Pagina: 1
Acties:

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Ik loop al een tijdje met het plan rond om mijn spiksplinternieuwe PC van circa 6000 piek te verankeren aan een dikke houten steunbalk van het studentenhuis waar ik woon. Ik zit te denken aan een systeem dat ze ook hebben bij scholen en bedrijven, nl. met een soortement "bult" die op de kast/monitor wordt gelijmd, waar een dikke staalkabel doorheen gaat die dan om de desbetreffende steunbalk wordt gelegd, en met een slot wordt vergrendeld.

Nu is mijn vraag:

Heeft iemand enig idee waar ik dit soort spul in (-de omgeving van) Haarlem kan kopen en wat het dan ongeveer zou moeten kosten? Uitgaande van èèn "bult" voor mijn monitor, twee voor mijn systeem en plusminus twee meter staalkabel met een stevig slot.

Eventueel openmaken van de kast gaat trouwens ook niet zonder zagen: de kast zit al met een hangslot dicht. :P

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:36

MaNdM

1000-dingen-doekje

in een kluis zetten misschien??? :P

kan je alleen niet eg veel meer doen op je nieuwe compje...

maar ff een serieus antwoordje, als je nu eens naar de lokale doe het ff lekker zelf zaak gaat dan kunnen ze je wel helpen aan de benodigde spullekes...

To be determined...

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
idd!

Nog ideeën voor internetsites waar ze dat soort spul verkopen? De dichtsbijzijnde bouwmarkt is een @#$%@-eind fietsen voor iemand met mijn conditie! :P :Y)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Dan moet je m net als bij mij op school aan de zijkant van de kast maken..dan weet je zeker dat als iemand m mee wil nemen 'ie een kap mist :P |:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik weet dat bij 06 heel veel van die dingen liggen voor beveiliging (van die staalkabels, speciale behuizingen enzo).
je zou eens moeten kijken of je daar een folder van kunt krijgen en dat bestellen.

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 10:31 schreef Terw_Dan het volgende:
ik weet dat bij 06 heel veel van die dingen liggen voor beveiliging (van die staalkabels, speciale behuizingen enzo).
je zou eens moeten kijken of je daar een folder van kunt krijgen en dat bestellen.
www.zerosix.nl dus...daar hebben ze idd veel zooi van Qualtec wat ze dus bij ons op de hogeschool ook hebben!

Mijn dank is zeer heel erg enorm! :Y) *D

* Tsuru vindt dat zijn vraag nu wel beantwoord is en dat dit topic wel dicht kan :P

---EDIT---

Qualtec = http://www.curtis.com/qualtec/qualtec_index.htm

Pagina: 1