Toon posts:

(GTA3) Hidden packages

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand...of heeft iemand...een lijst waarop staat waar je de hidden packages bij gta3 kan vinden.
Ik heb er 91 maar kan de andere 9 niet vinden :(
Btw: Waar zijn de laatste paar missies?? (Heb er 65 van de 72) Want ik wil heel erg graag naar het 4e level.... :D

Verwijderd

4e level?

Verwijderd

www.gta3warehouse.com - De rest zoek je zelf maar uit, dit is al vaker langs geweest en je hebt ook nog zoiets als Google.

Er is geen 4e 'level' (neem aan dat je stadsgedeelte bedoeld).

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00

Remi

Moo!

Het zou me niets verbazen als d'r nog een 4e level was.
Het 3e level met het vliegveld heeft namelijk 2 tunnels die dicht zijn. Dus er is een mogelijkheid dat er nog een bonuslevel is. :)

Verwijderd

Er is geen vierde level... Wel iets als "ghost town". Die ligt achter de observatory (waar de studio van Rise FM is) boven de Cartel Territory in Shoreside Vale. Moet je even met de Dodo over die heuvel heenvliegen en dan is er een soort raar stadje waar je door alles heen kan vliegen... Pas 1 keer gezien, maar verder niets boeiends dus.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik had ergens gelezen. Dat als je echt alles gedaan had. Dus alle missies, alle packages hebt enz enz enz. Da tje dan door die tunnel naast die observatory naar een 4e gedeelte kan rijden. Maar dat had ik aleen ergens gelezen.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Die "ghost town" is dus een stukje stad dat word gebruikt voor een filmpje. Er is daar niks te vinden en die tunnels dienen nergens voor en als je alle 100 hidden packages hebt gevonden dan krijg je $1,000,000 en de rocket launcher bij je garage.

kleurbleur.nl

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Er komt een 4e level dmv een uitbreiding...maar die komt pas over onbepaalde tijd.
Ik denk wel veel meer dan slechts 1 level erbij.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Weet iemand misschien waar de bank staat die je in het begin overvalt samen met catalyna? ik ben al lang op zoek naar dat ding maar kan hem gewoon niet vinden

TMAXTINT

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
naar het plaatselijke vvv kantoor gaan >:) ja sorry ik ben in een melige bui.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 13:26 schreef furean het volgende:
Die "ghost town" is dus een stukje stad dat word gebruikt voor een filmpje. Er is daar niks te vinden en die tunnels dienen nergens voor en als je alle 100 hidden packages hebt gevonden dan krijg je $1,000,000 en de rocket launcher bij je garage.
Op zondag 21 april 2002 17:30 schreef Marruk het volgende:
Weet iemand misschien waar de bank staat die je in het begin overvalt samen met catalyna? ik ben al lang op zoek naar dat ding maar kan hem gewoon niet vinden
Dat zegt 'furean' dus al in bovenstaande quote!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb GTA3 (nog) niet maar ik redeneer even met mijn gezond verstand:

ALS er een vierde level zou zijn, zou je er niet zo overdreven veel moeite voor moeten doen als hierboven geschetst wordt (bijv. echt alles uitspelen etc.) want de makers hebben er veel tijd in gestopt, en willen natuurlijk ook dat het gespeeld wordt :)

Voor zover ik weet zijn hidden dingen nooit heel erg groot, vaak erg klein in verhouding tot de rest van het spel.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

is gta3 al uit??? FFS....
ik wil em ooook :'(

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PS 2 mijn jong. Jij mag nog ff wachten :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 21 april 2002 17:52 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb GTA3 (nog) niet maar ik redeneer even met mijn gezond verstand:

ALS er een vierde level zou zijn, zou je er niet zo overdreven veel moeite voor moeten doen als hierboven geschetst wordt (bijv. echt alles uitspelen etc.) want de makers hebben er veel tijd in gestopt, en willen natuurlijk ook dat het gespeeld wordt :)

Voor zover ik weet zijn hidden dingen nooit heel erg groot, vaak erg klein in verhouding tot de rest van het spel.
Ik bleek dus mijn bovenstaande verhaal in de PU te hebben gelezen bij een vriend van me, en daar stond ook dat het 4e level evengroot zou zijn als Portland en Staunton Island bij elkaar. Maarja PU he..... :{

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
inderdaad PU sucks

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Daarom ben ik geabonneerd op de PCGameplay :).

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 21 april 2002 19:43 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Daarom ben ik geabonneerd op de PCGameplay :).
Jij ook al :)

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

playnation vind ik dan toch nog cooler..
is dan wel niet origineel PSX magazine, maar wel grappig..

jep

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft het level al....... In Shoreside Vale gaat die tunnel inderdaad open maar hij weet niet meer waar al die dingen liggen..... :'(

In iedergeval thnx *D

Verwijderd

Topicstarter
Me heeft het gevonden....007 ik zal voortaan minder lui zijn met zoeken :P

Thnx voor de reacties.....(Op naar de 4e stad B-) )

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:39

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

* AngelDust moet ook w8en..

* AngelDust wil hem ooooooooook ;( :(

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 23:36 schreef S1l3ntHit het volgende:
007 ik zal voortaan minder lui zijn met zoeken :P
Doe dat! >:)
Op zondag 21 april 2002 23:39 schreef AngelDust het volgende:
* AngelDust wil hem ooooooooook ;( :(
Ach, wij moeten ook wachten. GTA3 op de PC is echt een anders spel geworden, niet zo heel veel beter (zeker niet qua gameplay), maar wel qua graphics als ik het zo zie. Ik zie het meer als GTA3,5. :)

Die missies... Zo vet, ik vergeet nooit meer hoe ik volgas weg reed, schietend op alles, van een parkeerplaats met een hoer achterin mijn limo en de SWAT die op me in reed. Ondertussen reden ook andere drugs-dealers weg, schietend op de SWAT natuurlijk.

Een actiefilm is er nix bij... Prachtig spel.
Pagina: 1