Shining Lore

Pagina: 1
Acties:

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Na me een beetje vervelen met RO, kwam ik via een frans forum op shining lore terecht, de site zag er veelbelovend uit, dus ik downloaden en - na heel veel moeite - ook nog geregistreerd.

Maar goed, zover ik kan zien is het een stuk interessanter dan RO, verschillende mensen zien er eens voor de verandering echt anders uit..
Jammer genoeg is alles in het Koreaans, en heb ik nog niet kunnen uitvinden hoe ik iets verkoop, of laat staan, hoe ik iets zeg :P

Maar goed, daarom maak ik deze topic ook eigenlijk, of andere mensen dat misschien wel is gelukt :)

Overigens komt ergens in Juni een engelse versie, maar ik heb geen zin om daar op te wachten ;)

Het is voor de duidelijkheid dus een MMORPG

[edit]Linkje misschien wel handig ;)
www.shininglore.com
www.shinginglore.co.kr <- die site heeft de beta

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Ik ben weer helemaal verslaafd aan Ragnarok, dus ik ga atm niet nog een game uitproberen, dan gaat het denk ik niet goed met de rest van mijn leven ;)

There is no magic.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Op zondag 21 april 2002 00:26 schreef The Will het volgende:
Ik ben weer helemaal verslaafd aan Ragnarok, dus ik ga atm niet nog een game uitproberen, dan gaat het denk ik niet goed met de rest van mijn leven ;)
Mja, het is toch niet echt speelbaar, want 99% spreekt koreaans :P

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Screenshots lijken wel heel erg op Ragnarok

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, zolang ik mijn Ragnarok mail nog niet binnenheb (duurt wel erg lang nu, 3 dagen, is dat normaal?) kan ik deze wel proberen :D

(ohja... Vertaal-site, misschien handig ?? ;))

• The Will
3 dagen is niet normaal, dus ik zou ff opnieuw reggen.

There is no magic.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
offtopic:
Tjah, ik heb al 5 keer geprobeerd, maar steeds een 404 error... ;( Heeft iemand niet per ongeluk -ergens- nog een Ragnarok ID + pass die hij niet gebruikt?? :P

• The Will
Ja die van mijn oude Merchant nog, contact me maar ff op ICQ/Mail (liefst ICQ)

Edit: Hmm ik kan wel gewoon reggen :?

There is no magic.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:25

Bloodclot

Jawier!

*kick*

ik schop hem even omhoog, hoef ik geen nieuw topic te openen.

net via een download naar de dbz-mod voor halflife ben ik op de site van shining lore terecht gekomen. Alles in het koreaans of whatever, maar wie speelt het nu nog? is er een engelse versie?

ervaringen? communitie?

Afbeeldingslocatie: http://www.shininglore.co.kr/event/event_11/0605_01.jpg

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Binnengekregen door mail:
Hello <mijn naam>,

The Purge Closed Beta will be delayed due to circumstances beyond our control. Freeform Interactive LLC received word today of an imminent shutdown of its host, VoodooExtreme.com. Our host is relocating their servers. Therefore PurgeOnline.net will likely be down as soon as tomorrow. Phase 1 of the Closed Beta, originally scheduled for 6/7/02 will be indefinitely delayed until we can restored our Internet presence, including email, websites, forums, and means for beta testers to download the beta.

We hope you understand this was an unexpected, unforeseen event. We will reschedule the Closed Beta as soon as possible.

- Adam Fournier, Freeform Interactive LLC

Verwijderd

nu lijkt het wel een voetbal -game :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:25

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 09 juni 2002 15:07 schreef wacko het volgende:
Binnengekregen door mail:
[..]
DUH! Die meel heb ik ook binnen gekregen. maar heeft toch helemaal niks te maken met shining lore! |:(
Pagina: 1