Na me een beetje vervelen met RO, kwam ik via een frans forum op shining lore terecht, de site zag er veelbelovend uit, dus ik downloaden en - na heel veel moeite - ook nog geregistreerd.
Maar goed, zover ik kan zien is het een stuk interessanter dan RO, verschillende mensen zien er eens voor de verandering echt anders uit..
Jammer genoeg is alles in het Koreaans, en heb ik nog niet kunnen uitvinden hoe ik iets verkoop, of laat staan, hoe ik iets zeg
Maar goed, daarom maak ik deze topic ook eigenlijk, of andere mensen dat misschien wel is gelukt
Overigens komt ergens in Juni een engelse versie, maar ik heb geen zin om daar op te wachten
Het is voor de duidelijkheid dus een MMORPG
[edit]Linkje misschien wel handig
www.shininglore.com
www.shinginglore.co.kr <- die site heeft de beta
Maar goed, zover ik kan zien is het een stuk interessanter dan RO, verschillende mensen zien er eens voor de verandering echt anders uit..
Jammer genoeg is alles in het Koreaans, en heb ik nog niet kunnen uitvinden hoe ik iets verkoop, of laat staan, hoe ik iets zeg
Maar goed, daarom maak ik deze topic ook eigenlijk, of andere mensen dat misschien wel is gelukt
Overigens komt ergens in Juni een engelse versie, maar ik heb geen zin om daar op te wachten
Het is voor de duidelijkheid dus een MMORPG
[edit]Linkje misschien wel handig
www.shininglore.com
www.shinginglore.co.kr <- die site heeft de beta