Toshiba Tecra 8100 openmaken

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben hier bezig met een laptop van een vriend want ik denk dat er van het lcd scherm het stekkertje niet goed vanst zit (scherm valt steeds uit).

Maar nu heb ik alle schoefjes aan de onderkant los gehaald maar nog heb ik geen id hoe ik hem open krijg. :(

Heeft iemand enig id

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
heb je ook de harde schijf er al uitgehaald??? kunnen kook schroefjes zitten en onder de accu en zo ook
edit:
kijk ook een snaar rubbertjes die niet echt vast zitten, en vor het scherm moet je bij het scherm zelf wezen hoor en niet aan de onderkant, dan moet de bovenkant er van af en /of je hoeft alleen het gedeelte van het scherm open te maken, let daar ook op rubbertjes enzo

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee helaas we hebben elk schroef je aan de onderkant los gehaald....

En geen rubberrandjes.
Ook alles onder de accu.

Maar het lijkt net of hij in het midden ergens vast zit.

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 14:28
Waarscheinlijk moet je bij de boven kand van het tb een paar palletjes overhalen met een mes je of zo.

Verwijderd

aan de zijkant zit klik systeem
die moet je dus hard indrukken (klemmetjes)

eventueel met schroevendraaier

maar onder toetsenboard zitten de stekkers van je vga dus probeer daar ff ik heb hier ook net een tecra geopend
toetsen bord loshalen en voorzichtif loshalen (dunne faltcable)

onder de toetsen board zitten 4/8 schroefjes die moeten ook los en achter bij de aansluitingen 2

Verwijderd

boven bij het toetsenbord zit een strip meende ik die moet je der aftrekken dan gaat et goed
Pagina: 1