Toon posts:

Muis kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was laatst aan het computer en toen reageerde de muis steeds minder en tegelijkertijd ging de muziek uit. Toen stopte de muis helemaal met bewegen maar de muziek ging door. Muis zie je wel, maar je kan hem niet bewegen. Iemand een oplossing?

ps. Search gebruikt, nx gevonden..

ps.1 Muis: SafeWay
Computer: Aopen mobo, 128 mb, video & geluid onboard

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En je OS?

Verwijderd

Topicstarter
Windows ME

• Mentalist
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Muisstekkertje er goed indrukken? Zal anders wel dood zijn ja...

Kun je nog openmaken en stof verwijderen enzo, misschien zie je nog iets...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je al gewoon geprobeerd om de muis schoon te maken, aan de binnenkant. Balletje er uit halen en de rolletjes schoonmaken (kunnen redelijk smerig worden). Tenzij je een optische muis hebt natuurlijk :P.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 21:51 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Muisstekkertje er goed indrukken? Zal anders wel dood zijn ja...

Kun je nog openmaken en stof verijwderen enzo, misschien zie je nog iets...
Daar heb ik ook nog aan gedacht..maar hoe kan die nou opeens dood zijn als ik er gewoon mee aan het puteren ben :?

• Mentalist
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 20 april 2002 21:55 schreef Digital-X het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nog aan gedacht..maar hoe kan die nou opeens dood zijn als ik er gewoon mee aan het puteren ben :?
Stofverzameling...

En anders heet het "slijtage". Gek woord he ;) (waarom dan ook zo'n cheape safeway muis :?).

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

denk toch ook dat het je muis balletje is en anders gewoon stuk, zal ie wel zijn beste tijd gehad hebben :(

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:26
Op zondag 21 april 2002 00:34 schreef _Q_comet het volgende:
denk toch ook dat het je muis balletje is en anders gewoon stuk, zal ie wel zijn beste tijd gehad hebben :(
Is makkelijk te controleren door 't balletje eruit te halen en ff met je vingers die schrijfjes te bewegen. Zie je vanzelf of dat nog wel werkt.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

probeer eens een andere muis

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Ik had ook hetzelfde probleem... ik heb de muis (optisch) verwijderd van mijn systeem, drivers weggegooid en opnieuw geinstalled. Daarna werkt hij weer perfect (winXP)

2 dagen later haperde hij als een gek... bleek er een kras op het schermpje voor de laser te zitten :( muis gelijk weggegooid... balletje is eigenlijk wel beter voor gamen maar je bent zoveel aan het poetsen :P

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Topicstarter
probeer eens een andere muis
Dat heb ik ook gedaan..een logitec..maar die muis doet het ook niet (een nieuwe wel te verstaan he..) Trouwens, die SafeWay muis was ook pas een paar maanden oud..
Stofverzameling...
En anders heet het "slijtage". Gek woord he (waarom dan ook zo'n cheape safeway muis ).
Lijkt me nogal onzin...op het ene moment doet ie het helemaal perfect en dan op het andere moment zou die opeens door stof of slijtage er mee nokken? Denk het niet, hij is ook pas een paar maanden oud (staat ook boven)

ps. Het is niet mijn muis, maar van een vriend...

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 19:02 schreef Digital-X het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan..een logitec..maar die muis doet het ook niet (een nieuwe wel te verstaan he..) Trouwens, die SafeWay muis was ook pas een paar maanden oud..
Dan is dus je ps/2 poort kaduk. Hang em eens aan de usb. (of andersom natuurlijk ;)).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 19:23 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

Dan is dus je ps/2 poort kaduk. Hang em eens aan de usb. (of andersom natuurlijk ;)).
Hmm..dan moet ik zeker eerst een converter halen.. beetje jammer..nou ja ik kan het proberen natuurlijk :)

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 19:24 schreef Digital-X het volgende:

[..]

Hmm..dan moet ik zeker eerst een converter halen.. beetje jammer..nou ja ik kan het proberen natuurlijk :)
is het een ps/2 muis? Convertors van ps/2 naar usb bestaan namelijk niet of nauwelijks. Dus ik zou je de moeite besparen en dan het ff checken door een usb muisje van iemand te lenen. Is het een usb muis, dan kan je makkelijk een convertortje halen, die kosten 1 - 2 euro ;).
Pagina: 1