Processor op moederbord bevestigen moelijk?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:18
Is het zo dat het bevestigen van een AMD Athlon XP 1800+ op een moederbord (bijv. MSI K7T PRO2 RU)en het bevestigen van de koeler op de processor echt zo moeilijk is dat het vaak fout gaat? Ik las bijvoorbeeld van iemand die vergeten was koelpasta te gebuirken en wiens proccessor meteen doorgebrnd was. Ik zit er namelijk (nog steeds) over te denken om voor het eerst een pctje te bouwen. Maar ik heb er geen zin in om meteen de processor te vernielen. Heeft iemand tips, ervaringen???

Verwijderd

nee hoor, heel simpel. Kijk eens op http://www.beginnersweb.nl , wel interessante info. Doe alles verder gewoon rustig, komt wel goed >:)

Verwijderd

[topic=152092] staan wel wat tips in :)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Als je er bang voor bent koop je toch een boxed p4 ofzo?
Of laat je zooi door de winkel in elkaar zetten.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Het lijkt mij ook sterk afhankelijk van type en merk koeler en of je geen twee linker handen hebt.

ik zeg zo 'n lompe boer kan zelfs een P4 slopen. En zeggen dat ie heel voorzichtig is.

En ene met twee rechter handen kan de lastigste koelers monteren met 'n 95% sucses rate. en gemiddelde koelers met 100% sucses.

Ik zou kijken voor koeler reviews waar ze ook de montage gemak weergeven.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn eerste PC heb ik gebouwd toen ik nog über-über-n00b was. Dat ging 100% probleemloos, en die PC draaid nu nogsteeds.

• JJapie
Als je zo'n boxed AMD of P4 koopt, zit de koeler dan al op de processor???

Verwijderd

Als je 0,0 ervaring hebt --> eerst de handleiding GOED LEZEN!!! (2x, laat je desnoods overhoren ;) )

Heb je het goed gelezen, probeer dan de onderdelen met logisch verstand in de volgorde van assemblage te controleren. Met andere woorden past het wel :? (gebruik je wiskundige inzicht, als je het hebt :P )

DAN - > de generale repetitie.

Suc6 ! :)

• JJapie
En ene met twee rechter handen kan de lastigste koelers monteren met 'n 95% sucses rate. en gemiddelde koelers met 100% sucses.
Wat zijn lastige koelers en wat niet??

• JJapie
en is er nog verder speciaal gereedschap nodig??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 21:39 schreef Garfield het volgende:
[topic=152092] staan wel wat tips in :)
I second that.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.