Toon posts:

Webcam filmpje, geen extensie en heel groot...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Omdat ik bezig ben mijn webcam te testen had ik zonet een filmpje gemaakt met geluid en een fps van 30. Het filmpje duurde maar 1.28 minuten. Maar toen ik keek hoeveel MB die was was dat zo een 500 mb?

Omdat ik totaal een n00b ben in dit soort dingen weet ik niet op wat ik in dit forum moet searchen dus vraag ik het maar even zo. Weet iemand hoe ik zo een filmpje klein krijg? Het filmpje wordt opgeslagen zonder bepaalde extensie, wanneer je hem opent moet je dus zelf een bepaald programma uit de lijst selecteren. Nu heb ik er een .mpeg file van gemaakt. :{

Weet iemand misschien uuuhm, jah, wat ik moet doen om wele en filmpje te hebben, maar hoe hem van een normale grootte te krijgen? :?

Het filmpje is overigen 320*rond de 200 px.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

"opslaan als" met je wabcam software en [search=filmpjes verkleinen] had je vrij snel naar de term "divx" gebracht.

Ga die maar eens invullen in de search. Dat je jezelf als n00b bestempelt doet daar niet aan af. Als je geen zin hebt om het uit te zoeken, zit je helaas op het verkeerde forum. Daar is onder andere www.beginnersweb.nl of het CID forum voor...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.