Hoe kan ik gif plaatjes of foto zo klein krijgen als een postzegel en toch qua kb klein houden, dit in verband met i-mode iemand een tip (liefst qua grootte 1 a 2 kb ) is er een manier van 16 kleuren of .. ?? TIPS ,ideeen
Verwijderd
Gebruik PSP/animationshop of fotosoepOp zaterdag 20 april 2002 20:42 schreef slain het volgende:
Hoe kan ik gif plaatjes of foto zo klein krijgen als een postzegel en toch qua kb klein houden, dit in verband met i-mode iemand een tip (liefst qua grootte 1 a 2 kb ) is er een manier van 16 kleuren of .. ?? TIPS ,ideeen
Je kunt iig bij Photoshop al kiezen voor [Image] [mode] [Indexed Color]
Dit is ong. hetzelfde als in Paint Shop Pro [Decrease Color Depth « 256 ] maar dan veel uitgebreider.
Dit is ong. hetzelfde als in Paint Shop Pro [Decrease Color Depth « 256 ] maar dan veel uitgebreider.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
of je doet save for web en dan kan je de grootte zelf instellen
Ik gebruik altijd Ulead PhotoInpact 6, dan save je 'm als JPG. En dan kun je zelf de kwaliteit bepalen. Hoe lager de kwaliteit, hoe kleiner is plaatje natuurlijk.
1. Deze vraag is nogal basic. Met photoshop is het zeer eenvoudig met de save for web functie het aantal kleuren te verminderen. Vaar andere proggies zal dat ook wel gelden.
2. Je stelt te veel vragen zonder eerst zelf naar een antwoord te zoeken. Ik raad je vriendelijk aan ons niet te beschouwen als je eerstlijns antwoord op al je vragen desk. (ook wel hlpdsk genoemd) Van je 229 posts op GoT heb je er 23 in andermans topic gedaan en je snapt dat tolereer ik niet.
Ga je als een volwaardig lid van de GoT community gedragen of ga elders heen met je vragen.
2. Je stelt te veel vragen zonder eerst zelf naar een antwoord te zoeken. Ik raad je vriendelijk aan ons niet te beschouwen als je eerstlijns antwoord op al je vragen desk. (ook wel hlpdsk genoemd) Van je 229 posts op GoT heb je er 23 in andermans topic gedaan en je snapt dat tolereer ik niet.
Ga je als een volwaardig lid van de GoT community gedragen of ga elders heen met je vragen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()