liveware3 win2k, balk bovenin

Pagina: 1
Acties:

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
hoi mensen

mischien is dat al eens eerder langsgeweest
maar ik kon zo snel geen topic vinden in de search.

dit is het probleem:

ik heb liveware 3.0 voor win2k geinstaleerd op windowsXP
omdat mij verteld werd dat dit gewoon kon,

nu heb ik dus zon balk bovenin zitten, nadat ik liveware geinstaleerd had, maar ik krijg het rotding met geen mogelijkheid weg, als ik mijn muis erop leg kan ik niet bij de opties komen want dan verdwijnt het balkje ineens
en komt terug zodra mijn muis eraf is

heeft iemand hier een oplossing voor?
bvd

• klomp
ff voor de duidelijkheid,

ik kan er dus geeneens met mijn muis op omdat het ding dan gaat knipperen, en daarom kan ik dus niet bij de opties komen

• fortitudo
  • Laatst online: 11-06-2024
Als ik het me goed herinner moet dit hetzelfde werken als in Win ME, ik heb het nog niet geprobeerd in Win XP, want bij mij liep hij k*t,

probeer eens Audio HQ te openen en dan opties, kan je het instellen als het goed is, Balk opstarten en zo...

• klomp
k zal het ff proberen, ik erger me echt suf aan dat pokken ding,

hij steekt er namelijk ook door tijden counter strike en diablo en dergelijke :r

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

De Creative launcher heet dat ding en hij is heel makkelijk weg te krijgen. Tover hem ff te voorschijn en (links-)klik op het Creative logotje links bovenin. Dan krijg je een pull down menutje en dan moet je properties kiezen. En dan kan je gewoon load at startup uitzetten.

• klomp
en dat is dus net wat niet werkt, want zodra ik er bovenop sta en klik verdwijt het balkje weer

en moet ik eerst weer erop klikken om hem naar beneden te halen...

ik zie nu ook dat mijn system load constant op 100 procent staat
als dat allemaal bij liveware hoor dan knikker ik hem er weer af, maar ik heb ook geen zin om die windows XP drivers te gebruiken

• fortitudo
  • Laatst online: 11-06-2024
NOFI maar hij zegt dat wanneer hij naar het balkje gaat dat dan het opties scherm ineens verdwijnt als hij er met zijn muis heen gaat, maar via Audio HQ zou je Creative Launcher moeten kunnen uitschakelen of configureren.

<font color=blue>alsjeblieft geen pim fortuyn trolls in [forum=9]</font>
[url="http://Pim Fortuyn is in ieder geval beter dan D 66, D66 zeggen alleen we gaan iets doen maar wat weten we nog niet :7, Pim Fortuyn wil wel te veel maar in ieder geval heeft hij goede plannen"][/url]

Verwijderd

ok komt tie

registerkennis blijft handy

ga naar regedit

hkey_local_machine/software/microsoft/windows/currentversion/run

daar staat tie tussen. CTlauncher ofzo. moet je maar ff uitzoeken welke exe het is(zie startmenu snelkoppeling). die waarde ff deleten, et voila weg

• klomp
kee dan hijs weg :P
thanks for the help guys :Y)

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 21:04 schreef klomp het volgende:
kee dan hijs weg :P
thanks for the help guys :Y)
np :)

handmatig dingen verwijderen werkt vaak beter ;)
Pagina: 1