Muis dood?? -> Logitech Cordless MouseMan Wheel

Pagina: 1
Acties:

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Ik heb tot grote tevredenheid bovenstaande muis, alleen sinds vandaag doet zich het volgende probleem voor:

Als ik de muis beweeg dan blijft hij iedere seconde eventjes hangen om daarna weer verder te gaan.

Wat ik al geprobeerd heb:
- schoonmaken muis (onderkant, bal en rolletjes)
- verwisselen batterijen
- verwisselen van kanaal (channel)

M'n oude muis geeft geen enkel probleem.

Details:
- Windows XP, Mouseware 9.42

Is m'n muis nu zo goed als dood? Of is er iemand die misschien een oplossing weet

Verwijderd

misschien een storingsbron in de buurt :?

• a3konijn
Heb ik ook aan zitten denken, alleen het vreemde is dat er niets veranderd is in de buurt. Of de buurman aan de andere kant van de muur zou daar iets geplaatst moeten hebben.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik heb dat setje gehaald dat je zowel een cordless toetsenbord hebt als die muis.
Wat me een paar keer is overkomen is dat het toetsenbord niet reageert op toetsaanslagen. Op het moment dat ik mijn knie dan beweeg, wordt er een hele zooi karakters van die toets op het scherm geplakt. Kennelijk zit mijn knie soms in de weg van het signaal.
En ik weet het: het is raar, het is radiografisch en dus zou het signaal door mijn knie heengaan, maar toch, op de 1 of andere manier zit mijn knie soms in de weg.

Misschien is het ook zoiets met je muis. Staat er een apparaat tussen je muis en de receiver?

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer de ontvanger eens te verplaatsen. Ik heb ook wel eens dat mijn toetsenbord (cordless desktop pro met optical mouseman) vreemd doet. Verplaatsen van de ontvanger biedt dan uitkomst. En verder weet je heel zeker dat er niets is veranderd? De lulligste dingen kunnen de oorzaak zijn.

Verwijderd

Hey,

Staat ie ook niet in de buurt van je monitor, ik heb het ook wel eens gehad, monitor, geluidsboxen enz. zijn allemaal van die dingen die erop storen!!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45
en als het bovenstaande niet werkt, probeer het dan eens op een andere computer!

Wisten jullie trouwens dat als je de ontvanger op een stekkerdoos legt, dat het hele electriciteitsnet als ontvanger werkt? Ik doe dit altijd zodat ik vanuit de woonkamer winamp/windvd aan kan sturen.

• a3konijn
Het bleken toch de batterijen te zijn. En deze waren pas een maandje oud!! :'( Normaal doe ik er toch bijna een half jaar mee. Klote Philips :(

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 08:57

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op dinsdag 23 april 2002 17:06 schreef a3konijn het volgende:
Het bleken toch de batterijen te zijn. En deze waren pas een maandje oud!! :'( Normaal doe ik er toch bijna een half jaar mee. Klote Philips :(
Goh, dat had ik ook een keer in mn walkman... ene paar Philips batterijen prima...andere paar waren in een weekendje leeg; en hij had niet stiekem aangestaan ofzo :?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Ik heb een logitech draadloze muis, die reageerde ook vrij slecht, maar hiervan was de zender kapot...

Verwijderd

openschroefen en ff de stofzuiger er op :)
daardoor leeft mijn cordless muis nog altijd :)
al 4 keer dood aan het gaan geweest :)
Pagina: 1