Day of Defeat 2.0

Pagina: 1
Acties:

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Ben ik de enige die vindt dat de 2.0 versie zuigt ?
Ik vond de vorige veeeeel leuker en beter.
Deze nieuwe recoil en stamina opties zuigen te hard !

De rifle, zowel voor axis als voor allies is bakant slecht geworden. Kijk maar eens goed, haast niemand gebruikt hem nog terwijl ie eerst zoooo fijn was. Iedereen zit nu op de BAR of de (naam kwijt) Heavy Mgun van de axis.

Ook de bugs in het speel zijn erg vervelend. De MG42 komt,eenmaal met de pootjes uitgepakt, niet meer goed van de grond af. Je moet dan zeker 2 keer klikken voordat ie loskomt. Vervelend als er een nade naast je ligt.

Wat doen we hier aan ? :'(

nikszolekkeralss.exe

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vind DoD 2.0 juist veel beter geworden. Sniper rifle is veel beter en realistischer geworden. Machine Gunner is cool. Aleen wel jemmer van die bug dat je vaak moet klikken om die pootjes weg te krijgen. De M1 Carbine is cool. En wat jij zegt over de Rifle Man vind ik niet waar. Ik vind hem juist fijner geworden. Recoil is alleen maar realistischer. En het sprinten is ook wel cool gedaan.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

helemaal met apocrypha eens :) hijs juist veel beter geworden! en die machinegun... damn ownage :)

blup

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 20 april 2002 21:25 schreef eendje het volgende:
helemaal met apocrypha eens :) hijs juist veel beter geworden! en die machinegun... damn ownage :)
YES eindelijk iemand die het met me eens is. Dit is de mooiste dag van m'n leven :'(

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Ik sta dus alleen in deze wereld...
Deze grote blauwe bal...

* likkepot haat 2.0

nikszolekkeralss.exe

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 20 april 2002 23:42 schreef likkepot het volgende:
Ik sta dus alleen in deze wereld...
Deze grote blauwe bal...

* likkepot haat 2.0
vink wel heel groot woord :)

tis zeker anders ja... maar zowel de axis als allies rifles zijn nog steeds zeer goed hoor.. vooral die van de allies.. schiet heerlijk imho!

en niemand gebruikt hem omdat ze die recoil zien en denken das kut! maar dat is echt niet zo hoor :)

blup

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Die stamina moet wel meer worden, alsof een soldaat die weken training achter de rug heeft niet meer als 10 m kan sprinten |:(

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
ja,
hij zuipt gewoon teveel stamina. Vooral jumpen. Zwaar bollox. Ik wacht wel op 2.1

nikszolekkeralss.exe

Pagina: 1