Nadat ik de cartridges van mijn HP 995C heb nagevuld, en heb teruggeplaatst in de printer blijft er in het programma van HP "werkset" het geschatte inktniveau op 0% staan. Dit geldt voor zowel de zwarte als de kleuren cartridge. Het gevolg hiervan is dat er bij iedere poging tot printen een melding komt dat de cartridges leeg zijn, dit is absoluut niet het geval. Is er voor dit probleem een oplossing??
Verwijderd
Ummm die werkset rommel niet installeren en gewoon alleen de printerdriver gebruiken
Persoonlijk hou ik totaal niet van die zogenaamde slimme progjes die je hele taakbalk vervuilen en bovendien ook nog vaak onnodig veel van je CPU vragen..
(ik heb zelf al eens een multimedia keyboard progje gehad dat vrolijk 30% CPU trok)
Persoonlijk hou ik totaal niet van die zogenaamde slimme progjes die je hele taakbalk vervuilen en bovendien ook nog vaak onnodig veel van je CPU vragen..
(ik heb zelf al eens een multimedia keyboard progje gehad dat vrolijk 30% CPU trok)
bij mij heeft hij eens een soortgelijk probleem gegeven (wel niet na hervullen maar gewoon even tussendoor).
Bij mij was het probleem: vuile contactpunten. dus met een doek de contactpunten volledig schoonmaken.
Bij mij was het probleem: vuile contactpunten. dus met een doek de contactpunten volledig schoonmaken.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
http://home.hccnet.nl/j.groot/Hp900reset.doc
Staat in beschreven hoe je die inktstatus weer op 100% kunt krijgen.
Ik vind dat systeem nogal brak, was laatst bij een vriend om de kleur die ik voor hem had bijgevuld ff te resetten, was z'n zwarte 51645A patroontje waar nog maar 15 bladzijden mee geprint was al op 87%, gewoon belachelijk
Ik vind dat systeem nogal brak, was laatst bij een vriend om de kleur die ik voor hem had bijgevuld ff te resetten, was z'n zwarte 51645A patroontje waar nog maar 15 bladzijden mee geprint was al op 87%, gewoon belachelijk
bedankt voor deze reactie ik heb nu mijn printer weer gewoon aan het werk. hij doet het prima. nogmaals bedankt.Op zondag 21 april 2002 11:21 schreef _JGC_ het volgende:
http://home.hccnet.nl/j.groot/Hp900reset.doc
laafje...:P