Als ik THPS3 speel dan loopt het spel na 5-10 minuten vast... Na een tijdje krijg ik zo'n akelig blauw Windows-XP sherm waarin gezegd wordt dat me video kaart in een endless loop gekomen is. Weet iemand hier een oplossing voor... Ik heb een Leadtek Geforce 3 Ti 500 in me pc
Verwijderd
Allereerst even, wat voor andere onderdelen zitten in je pc? Ten tweede, als het een via chipset is, moet je misschien heel even de search gebruiken, die blauwe schermen bij het gamen zijn al honderden keren langsgekomen en worden gewoo door de nieuwste chipset drivers opgelost. Du als je geen vi chipset hebt even de rest van je configuratie geven.
300 watt voeding
MSI K7T PRO 2 Palomino
AMD XP 1800
2X 256 MB Kingston DDR geheugen
Leadtek GF3 Ti 500
Maxtor 80GB HD
Sony DVD speler
Lite-On Rewriter.
MSI K7T PRO 2 Palomino
AMD XP 1800
2X 256 MB Kingston DDR geheugen
Leadtek GF3 Ti 500
Maxtor 80GB HD
Sony DVD speler
Lite-On Rewriter.
Verwijderd
Wat heb je allemaal zelf al geprobeerd ? Al eens nieuwe drivers geprobeerd bijvoorbeeld ?
Verwijderd
gewoon ff een andere module erin drukken,... en kijken o f je het probbleem nog hebt,..
of haal der een module uit,...
snappie?
of haal der een module uit,...
snappie?
aha, bekend probleem. installeer nvmax (zie meuk) daar zit een fix ervoor in.
Werkt inmiddels....... 
Heb de drivers van me MoBo ge-update met het bijgeleverde prog (LiveUpdate). Na Een paar spellen met wel erg schokkerige beelden nog een keer ge reboot en toen werkte het perfect.
Heb de drivers van me MoBo ge-update met het bijgeleverde prog (LiveUpdate). Na Een paar spellen met wel erg schokkerige beelden nog een keer ge reboot en toen werkte het perfect.
Edit je post hierboven dan even en zet erin wat je precies hebt gedaan. Dan weet iedereen de oplossing als ze tenminste de UTFS gebruiken met hetzelfde probleem....Op zaterdag 20 april 2002 23:04 schreef Toxical_B het volgende:
Werkt inmiddels.......
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Pagina: 1