Toon posts:

11th Hour onder Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik 11th Hour onder Windows XP aan de gang?!
Installatie lijkt gewoon goed te gaan. Maar het spel draaien wil niet :'(
Als ik 'm vanuit windows zelf opstart knal ik terug naar windows... als ik 'm vanaf een command-line opstart knal ik terug naar de commandline...
Dit alles dus zonder errors...
Iemand enig idee??!?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien met compatibility mode op win98 zetten?
Rechtermuisknop op de exe.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01 09:55
Ik weet dat er voor The 7Th Guest een DirectX3 versie is... die heb ik ook draaiend gehad (alleen het geluid ging soms op een frut)

Weet niet of er ook zoiets is voor 11t Hour... maar misschien is een VMachine draaien een optie?? Zo draai ik tenminste mijn Larry 1 VGA..

Pvouput live

Verwijderd

Is the 11th hour of 7th quest nog ergens te krijgen in de winkel? Leken me altijd gruwelijk leuke spellen was toen der tijd alleen nog een beetje te jong. :P

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

• Hurricane
  • Laatst online: 13:26

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heb de originele 11th hour hier ook nog ergens liggen. Moet ik maar eens weer opzoeken

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 20 april 2002 19:28 schreef FunkyMonk het volgende:
Is the 11th hour of 7th quest nog ergens te krijgen in de winkel? Leken me altijd gruwelijk leuke spellen was toen der tijd alleen nog een beetje te jong. :P
Ik heb de originele 7th Guest nog wel liggen mocht je eventueel interesse hebben.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 20 april 2002 19:52 schreef Fuelke het volgende:
Ik heb de originele 7th Guest nog wel liggen mocht je eventueel interesse hebben.
Anders ik wel :D (als in, ik heb interesse).

Ja je kunt het met compatibility modus proberen, met een beetje mazzel kom je dan een heel eind.

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

of doe het gewoon makkelijker.. download de windows patch voor 11thhour om ook via directx te kunnen spelen.

Hij was toen de makers failliet gingen in beta versie, maar hij werkt perfect.

je kunt hem hier downloaden:
http://download.joystick.fr/patchs/11thhour.zip

Verwijderd

zijn ze failliet??? jezus dat waren 2 zeer goede spellen (7th guest en 11th hour)

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:03
Op zaterdag 20 april 2002 21:01 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Anders ik wel :D (als in, ik heb interesse).

Ja je kunt het met compatibility modus proberen, met een beetje mazzel kom je dan een heel eind.
Ik heb hier ook nog 11th hour liggen eventueel

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09

Canis Lupus

Vosbot

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar ik ben dus de 1e van 4 cd's kwijt van the 11th hour...

Zou ik via iemand van jullie aan een kopie van deze cd kunnen komen? Ik heb het spel origineel, alleen de 1e cd ben ik kwijt :(

Ik woon in de omgeving van Rotterdam, maar het kan ook via FTP, newsgroup ofzo :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

11th Hour was echt een goed spel. The 7th Guest ook. Maar je kan ze volgens mij inderdaad onder Windows draaien met die patch die iemand al eerder gaf. Maar ik kon die patches dus nergens meer vinden. Heeft iemand toevallig ook nog een linkje naar de T7G patch??? Ik heb beide spellen orgineel (hehe, 11th hour geleend en nooit teruggegeven :)).

Trouwens, bij 11th Hour zit zo'n trailer van een ander spel, Clandestiny wat ook van Trilobyte zou moeten zijn. Dat zag er erg leuk uit, maar ik geloof niet dat het ooit uitgekomen is. Iemand een idee daar over?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
2 spellen die ik dus gemist heb.....was net te zwaar voor mn 386 en nieuwe pc kwam pas jaren later.....

ze moesten al die classics weer eens uitbrengen

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Ik had vroeger altijd problemen met 11th hour. Toen ik wat frunnikte met de msdos settings bij de exe was het opgelost. Ik weet niet of he dat bij xp hebt : right click->Properties-> en dan een paar van die vakjes aanvinken :?

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:10
Op zaterdag 20 april 2002 19:25 schreef Krypt het volgende:

[..]

Weet niet of er ook zoiets is voor 11t Hour... maar misschien is een VMachine draaien een optie?? Zo draai ik tenminste mijn Larry 1 VGA..
Die kan ik gewoon draaien zonder een VMachine, het enige wat niet werkt is de soundblaster ondersteuning, weer pc-speaker geluid :)

Verwijderd

Ik heb de 11th Hour origineel ook nog op de plank staan hiero. 1 van de enigste 2 spellen die ook heb gekocht. :P
7th Guest was beter.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 17:09 schreef jmezach het volgende:
...
Trouwens, bij 11th Hour zit zo'n trailer van een ander spel, Clandestiny wat ook van Trilobyte zou moeten zijn. Dat zag er erg leuk uit, maar ik geloof niet dat het ooit uitgekomen is. Iemand een idee daar over?
Clandestiny is wel uitgebracht. Hij staat hier naast 7th guest en 11th hour in de kast (allemaal orgineel :)), maar ik heb hem eigenlijk nooit echt gespeeld. Ik heb ze net alle drie weer even geprobeerd en clandestiny was de enige die direct werkte onder XP. Hij ziet er wel leuk uit. Het speelt net als 7th guest en 11th hour, maar dan in tekenfilm stijl.

Verwijderd

Gaaf, enig idee of die nog ergens te krijgen is? Hij lijkt me wel leuk :)

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
The 11th Hour was alleen zo verdraaide moeilijk! Oh ja, en dat cd's wisselen ging altijd lastig.

• Krypt
  • Laatst online: 18-01 09:55
Op zondag 21 april 2002 18:13 schreef Lizard het volgende:

[..]

Die kan ik gewoon draaien zonder een VMachine, het enige wat niet werkt is de soundblaster ondersteuning, weer pc-speaker geluid :)
Ja.. en ik wil dus soundblaster geluid...
Maar met een VDM driver moet het ook werken, maar ach.. ben een beetje lui..

Pvouput live

Verwijderd

heeft iemand die patch nog??

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:40

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Clandestiny heb ik maar een paar uur gespeeld, vondt het niet echt veel aan (vergeleken met 11th hour en 7th guest, daar heb ik veel uren mee doorgebracht (zonder walkthrough best wel enorm pittig).

/edit
Ow, dis een oud topic -_-

/edit2
Met google kwam ik dit tegen (voortaan zelf proberen he), ik hoop dat het de goede is.
http://www.happyline.ro/games/patches/11thHour-patch.exe

Verwijderd

zelf toch nog even goed gezocht.

hier heb je wel een werkende link:

http://www.dlh.net/cgi-bin/dlp.cgi?lang=eng&sys=pc&file=11hwin.zip&ref=ps

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op zondag 21 april 2002 19:26 schreef PerlFreak het volgende:

[..]

Clandestiny is wel uitgebracht. Hij staat hier naast 7th guest en 11th hour in de kast (allemaal orgineel :)), maar ik heb hem eigenlijk nooit echt gespeeld. Ik heb ze net alle drie weer even geprobeerd en clandestiny was de enige die direct werkte onder XP. Hij ziet er wel leuk uit. Het speelt net als 7th guest en 11th hour, maar dan in tekenfilm stijl.
Heb Ze hier ook nog alle2 (origineel) staan. Eigenlijk geeft dat wel een :7 :7 :7 gevoel als je al die oude games hier origineel ziet staan.
Ben benieuwd wat ik ga zeggen als we 10 jaar verder zijn, en ik mijn (allemaal originele) dungeon siege, warcraft 3, Mohaa, Neverwinter Nights , .... games hier nog eens ga bekijken.
Nostalgie, Nostalgie ... En zeker als het geen copy's zijn ! :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Pagina: 1