Steam: CatBearCow
zodat madgoblin antwoord kan geven
Kan je misschien wat meer info geven, dan weet ik het misschien, maar kan hier niets mee.Op zaterdag 20 april 2002 18:25 schreef Bartjeuz het volgende:
zodat madgoblin antwoord kan geven
van die stukjes van 5 seconden om te laten zien wat voor soort geluid er gebruikt word enzo. zoals THX
maar dan van R&B ....ofzoiets REB iets in die richting =]
Op: http://www.cinenow.com/uk/vobtrailer.php3 staan wel trailers van oa THX. Maar die van jou staat hier niet tussen....Op zaterdag 20 april 2002 18:18 schreef Bartjeuz het volgende:
ik waz gister in de bioscoop en ik zag verschillende introfilmpjes zoals die van THX.
ook zag ik er een van R&B of REB....iets in die richting in ieder geval. en die was wel vet.
weet iemand waar ik het over heb want ik zou graag hun site willen hebben of iets in die richting
alvast bedankt! =]
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
tja maar alz hij ze met een 56k moet downen ben je wel ff bezigOp zaterdag 20 april 2002 19:31 schreef Mr. Home cinema het volgende:
ja deze trailers zijn gewoon te koop. Hoe ik dit weet ik heb hier een dolby dvd liggen met alle dolby trailers erop. Je kan ze alleen beter downloaden vind ik je geld uitgeven alleen voor die trailers vind ik weggegooid geld maar ja ik gooi graag geld weg vandaar.
MAAR IK HEB NOG STEEDs NIE ME FILMPJE GEVONDE en nu moet ik heel hard huile!
Moewa, als die gasten eens een keer DivX gingen gebruiken, dat zou zeer handig zijn voor de 56K mensen. En verder kan DivX ook wel met dolby, tochOp zaterdag 20 april 2002 18:26 schreef Jivecar het volgende:
[..]
Op: http://www.cinenow.com/uk/vobtrailer.php3 staan wel trailers van oa THX. Maar die van jou staat hier niet tussen....
klopt,,,maar als je kijkt staan er ook een paar trialers bij die andere optie in het menu links. in mpeg en avi formaatOp zaterdag 20 april 2002 19:44 schreef AK47 het volgende:
[..]
Moewa, als die gasten eens een keer DivX gingen gebruiken, dat zou zeer handig zijn voor de 56K mensen. En verder kan DivX ook wel met dolby, tochIk bedoel, iets van de 6 MB p/s is krankzinnig, met DivX kun je er iets van 250 k/s van maken, en je hebt dan geen kwaliteits verschil!
waar woont u ??Op zaterdag 20 april 2002 19:31 schreef Mr. Home cinema het volgende:
ja deze trailers zijn gewoon te koop. Hoe ik dit weet ik heb hier een dolby dvd liggen met alle dolby trailers erop. Je kan ze alleen beter downloaden vind ik je geld uitgeven alleen voor die trailers vind ik weggegooid geld maar ja ik gooi graag geld weg vandaar.
en daar heb ik net 1 van binnen, en de geluids en video kwaliteit is zwaarOp zaterdag 20 april 2002 19:47 schreef Bartjeuz het volgende:
[..]
klopt,,,maar als je kijkt staan er ook een paar trialers bij die andere optie in het menu links. in mpeg en avi formaat
whuahaha daz baleOp zaterdag 20 april 2002 19:49 schreef Alfa_33 het volgende:
[..]
en daar heb ik net 1 van binnen, en de geluids en video kwaliteit is zwaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
mijne staat niet op bovengenoemde site.
volgens mij heb ik die ook gezien, das toch met een dikke,blauwe m in het midden en met de r en de b alleen in lijntjes?Op zaterdag 20 april 2002 19:37 schreef Bartjeuz het volgende:
btw kan het niet iets van RmB zijn?????
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Zul je met camcorder in bios moeten opnemen
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dag DD 5.1 geluidOp zaterdag 20 april 2002 19:44 schreef AK47 het volgende:
[..]
Moewa, als die gasten eens een keer DivX gingen gebruiken, dat zou zeer handig zijn voor de 56K mensen. En verder kan DivX ook wel met dolby, tochIk bedoel, iets van de 6 MB p/s is krankzinnig, met DivX kun je er iets van 250 k/s van maken, en je hebt dan geen kwaliteits verschil!
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
de meeste qualiteit-divx-jes hebben tegenwoordig ook 5.1 geluid hoorOp zondag 21 april 2002 11:29 schreef Jivecar het volgende:
[..]
Dag DD 5.1 geluid
ja zilvere letters....blauwe lijn. je hoort zo'n opkomend geluid dat bijna vals klinkt maar dat is het mooie eraan.Op zaterdag 20 april 2002 20:38 schreef RedFox het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die ook gezien, das toch met een dikke,blauwe m in het midden en met de r en de b alleen in lijntjes?
de letters komen van een beetje omhoog. door zo'n blauwe balk (soort lichtstraal ofzo)
maja kan er nix van vinde
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp