[tweakshop...+ dremel test]

Pagina: 1
Acties:

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Zoals ik al eerder zij had ik gisteren een dremel gekocht van black and decker met 30 hulpstukken voor maar 30 euro!!! (bij praxis... das wel minder)

Maar nu heb ik een email ontvangen van tweakshop:
Ze hadden de levering van mijn kast al uitgesteld maar nu nog een keer dus geven ze me een aanbieding. De da-01-bd voor 135 euro...
Nu is mijn vraag. Doen of niet doen> 45 piek korting :)

Ook had ik een dremel vraag. Als ik op stand zes met mijn dremel in het staal ga springen er vonken van hier tot tokio af. Nu heb ik klachten gekregen van tokio dus moet ik langzamer gaan dremelen maar op stand drie wil het niet echt goed lukken.
Kan het zo zijn dat ik te veel druk lever met mijn dremel?

Mijn decoupeerzaag daarentegen werkt perfect. 30 cm met een zaagje :)

Thanks in advance

Samen staan we sterk!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die vonken, daar doe je nix aan. Zet je dremel niet op een te lage stand: want dan gaat ie 'springen'. En zorg voor afdoende bescherming (bril + oordoppen + ventilatie)..dan kunnen die vonken geen kwaad.

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

vonken zijn gaaf :D

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:54
Zou ik wel doen. Ik heb de zwarte in het echt (op een LAN)gezien. die ziet er echt super uit. Die witte CD-rom drivers kan je gewoon zwart spuiten, of gewoon je deurtje dicht houden ;)

Ik zou het wel doen denk ik!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Vonken zijn vettt zet btw wel een ski bril op !! :7 en eventueel oorbescherming en dremelen maar :) Eneuh owja zal wel een wat hogen toerental aan houden.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:00 schreef IkBenAlles het volgende:
Zoals ik al eerder zij had ik gisteren een dremel gekocht van black and decker met 30 hulpstukken voor maar 30 euro!!! (bij praxis... das wel minder)

Ze hadden de levering van mijn kast al uitgesteld maar nu nog een keer dus geven ze me een aanbieding. De da-01-bd voor 135 euro...

Ook had ik een dremel vraag. Als ik op stand zes met mijn dremel in het staal ga springen er vonken van hier tot tokio af. Nu heb ik klachten gekregen van tokio dus moet ik langzamer gaan dremelen maar op stand drie wil het niet echt goed lukken.

Thanks in advance
Stand 3 is goed.

Je moet ook niet super hard gaan doordrukken dan kan ie het idd niet trekken nee.

• IkBenAlles
Ja maar wat vinden jullie van die aanbieding...

Samen staan we sterk!

• IkBenAlles
Stand 3 is goed.
Je moet ook niet super hard gaan doordrukken dan kan ie het idd niet trekken nee.
Maar als ik dan op stand 6 erin ga en het schijfje is voor 2 derde weg dan is het schijfe voordat ik erin steek al weg. Dat gaat echt snel :)

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:16 schreef IkBenAlles het volgende:

[..]

Maar als ik dan op stand 6 erin ga en het schijfje is voor 2 derde weg dan is het schijfe voordat ik erin steek al weg. Dat gaat echt snel :)
Dan moet je ff van die glasvezelversterkte schijfjes halen.
Kost wat, maar gaan veel langer mee :+
Geloof nr. 426...

• IkBenAlles
Die fiberglass schijfjes? Die zijn toch gemaakt voor plexiglas?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:12 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja maar wat vinden jullie van die aanbieding...
Gewoon netjes..!! Ik heb die kast ook en bevalt erg goed....

• IkBenAlles
Oogt die da niet smal ten opzichte van de DX?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

WTF is een da-01-bd ????

Thanks in advance
JEZUSSSS zaag jij met kunststof zaagjes ofzo ??? ik kan minstens 100 meter zagen met een zaagje man !! :?

• IkBenAlles
Ja ik schat het in he... Ik denk 30 cm want na waren er al een paar tandjes gebogen.
ik zal het wel is meten...

Samen staan we sterk!

Verwijderd

dremel: ik heb zelf een ferm combitool... errug leuk apparaat - gebruik m op metaal ook liever op hoge snelheid... die vonkjes kunnen geen kwaad (die zijn kewl :9~) - zorg alleen iig voor een bril en ga natuurlijk niet voor die vonken zitten natuurlijk... oorbescherming is wel slim (ik doe ut alleen niet, vind het geluid wel meevallen)...

• IkBenAlles
Oorbescherming? Waarvoor dat?
Het is maar een klein appraatje... geen slijptol

Samen staan we sterk!

• PASware
  • Laatst online: 13:52
je moet je black en decker dremel op stand 5 of op stand 6 zetten voor staal, staat in het boekie.
Ik heb zelf ook een black en decker dremel (met flexibele as) en op stand 5 a 6 is het heel lekker dremelen zonder te stuiteren

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• IkBenAlles
Kwam die flexible as erbij of niet?
koste die as veel?

Samen staan we sterk!

• IkBenAlles
Op zaterdag 20 april 2002 18:57 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

WTF is een da-01-bd ????
[..]

JEZUSSSS zaag jij met kunststof zaagjes ofzo ??? ik kan minstens 100 meter zagen met een zaagje man !! :?
Da-01-bd chieftec bigtower....

Samen staan we sterk!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

met de standaard dremel haal ik 2 meter per schijfje... zitten er 6 in... dus :)
mijn case mod komt morgen op tweakers :)

EN LET OP.....

NIET DREMELEN ZONDER BESCHERMING!!!!!!
ALS JE LANGDURING OOGDRUPPELS WILT... EN DE DOKTER IN JE OOG WIL LATEN SNIJDEN... DOE DAN GEEN BRIL OP...

DRAAG DUS EEN AFGESLOTEN BRIL..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

eeej... schreeuw niet zo :(

• hr15
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Thanks in advance
Ik heb de Chieftec DA-01-WD en die bevalt me erg goed :)
Hij was me de prijs meer dan waard.
Wat een ruimte heb ik in die kast zeg :Y)
Maar als ik op tweakshop kijk lijkt me dat nog dezelfde kast ook :)
Mijn advies is dan ook gewoon doen >:)

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 19:28 schreef Ceyene het volgende:
eeej... schreeuw niet zo :(
gebruik oorkappen zodat je geen gehoorbeschadiging krijgt van het schreeuwe van jeuuron

• jadjong
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 18:55 schreef IkBenAlles het volgende:
Oogt die da niet smal ten opzichte van de DX?
tis gewoon een DX alleen 20-30 cm hoger.
zet maar eens een paar planken tegen elkaar van 67*22*50 en kijk of je het klein vindt.

maar je kreeg korting? ik heb die kaast ook voor 135.-

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik heb wel eens voor de lol een heel schijfje weggedremeld op een versleten freesje. Alleen voor de VONKEN :p. Er zat alemaal plastic op me schijfje van plexiglas enzo.

Lamp uit en vonken :p. Doe idd wel bescherming op.

• IkBenAlles
Op zaterdag 20 april 2002 19:24 schreef jeuuron het volgende:
met de standaard dremel haal ik 2 meter per schijfje... zitten er 6 in... dus :)
mijn case mod komt morgen op tweakers :)

EN LET OP.....

NIET DREMELEN ZONDER BESCHERMING!!!!!!
ALS JE LANGDURING OOGDRUPPELS WILT... EN DE DOKTER IN JE OOG WIL LATEN SNIJDEN... DOE DAN GEEN BRIL OP...

DRAAG DUS EEN AFGESLOTEN BRIL..
DOe maar rustig hoor... ieder klein kind weet dat. Je klinkt als een expert maar iedereen weet jhet :P

Oke ik zal morgen bij de launch van je mod zijn :)

Samen staan we sterk!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik heb een kennis en die heeft ook gedremelt zonder oog dingen.. dus vandaar dat ik weet dat het ernst is...

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
hmmm, volgens mij ga ik van de week effe langs de praxis. Tis wat minder als een echte dremel, maar voor dat geld kan je em natuurlijk niet laten liggen. ik neem meteen wel effe een goede bril mee (die verkopen ze daar toch ook vast wel?)

Maar als je metaal snijdt dan moet je wel op de hogere toeren gaan zitten. Tegen die vonken doe je nix, dat zijn gewoon metaaldeeltjes die wegspringen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 08:03

decramy

root@birdie:~#

Op zaterdag 20 april 2002 18:06 schreef Juggernaut het volgende:
vonken zijn gaaf :D
tnx :)
zie profiel

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• IkBenAlles
Op zondag 21 april 2002 01:02 schreef MagicTempest het volgende:
hmmm, volgens mij ga ik van de week effe langs de praxis. Tis wat minder als een echte dremel, maar voor dat geld kan je em natuurlijk niet laten liggen. ik neem meteen wel effe een goede bril mee (die verkopen ze daar toch ook vast wel?)

Maar als je metaal snijdt dan moet je wel op de hogere toeren gaan zitten. Tegen die vonken doe je nix, dat zijn gewoon metaaldeeltjes die wegspringen.
Geen echte dremel? Net zo goed. Het enige verschil met de echte dremel is dat ie geen accu heeft. En 100 euro verschil.
Nah voor 30 euro een BLACK AND DECKER een merk waar je van op aan kunt. KOpen die hap...

Samen staan we sterk!

Pagina: 1