Ik heb ipcop zo juist geinstalleerd.
maar de webadmin krijg ik niet aan de gang.
hoe moet ik dat doen???
maar de webadmin krijg ik niet aan de gang.
hoe moet ik dat doen???
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Die kan ik dus niet benaderenOp zaterdag 20 april 2002 17:44 schreef vandijk het volgende:
Op de 'groene' interface draait een webserver. met http://ipcop:81 kan je die benaderen
daarna inloggen met de admin user
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
die staat uit.Op zaterdag 20 april 2002 17:50 schreef vandijk het volgende:
gebruik je soms een proxy server van je isp ?... Zo ja, test het dan even als die uit staat
de DHCP werkt wel goedOp zaterdag 20 april 2002 17:54 schreef vandijk het volgende:
in principe zou het moeten werken. Na de installatie, en het setup verhaal, moet de webserver automatisch gestart zijn... misschien een reboot
mag MSN ook heb ICQ nog niet geinstalledOp zaterdag 20 april 2002 17:58 schreef vandijk het volgende:
zet je icq eens aan...
ik install hem wel ff w88Op zaterdag 20 april 2002 17:59 schreef itstim het volgende:
[..]
mag MSN ook heb ICQ nog niet geinstalled
Verwijderd
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq