Toon posts:

quake2 pingoplossing in windowsXP met mxstream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, een slotje op mijn eerste thread over Quake2 en WindowsXP. Snap niet waarom. Leuke verwijzingen naar search. Ja lache dus. dikke 10.000 reacties doorlezen. Daar wordt je echt vrolijk van. Dat soort verwijzingen, daar heb ik dus geen ene .......... aan. Ok, dan zelf maar aan het rommelen gegaan, enne, wat denk je. Tis opgelost.

Ik heb dus mijn alcatel isdn modem voor Mxstream adsl getweakt waardoor ik van die rare vpn af ben. probleem opgelost. :9

Ping loopt nu ook bij Quake2 niet meer op, wel af een toe een klein hangertje maar ik weet niet of dat aan WindowsXP ligt, kan net zo goed ergens anders aan liggen. Zo dus voor iedereen die zich de kolere zoekt in allerlei onzinninge threads waar ze zich bijvoorbeeld afvragen of het aan je geluidskaart ligt. Tweak je modem. Hoe dat moet is ff te lang om hier uit te leggen. Er zijn veel sites waar dat op staat. ik heb hem van:

http://www.sateh.com/hacks/alcatel.php

Suc6

Verwijderd

altijd fijn als je ook een linkje post naar je oude draadje waar dat slotje op is gekomen, dan weten we waar het over gaat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als ik wist hoe dat moest.
Doe dit niet zo heel vaak namelijk :)

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

good old ctrl-c ctrl-v :P

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Topicstarter
[topic=472401]

Goeiemorgen deze morgen Jos,
Dank je wel

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27
Op zondag 21 april 2002 01:05 schreef Cugel het volgende:
[topic=472401]

Goeiemorgen deze morgen Jos,
Dank je wel
hehe I just loove Jiskefet :D

Verwijderd

Topicstarter
Ha, ik ook dus
Kunnen we misschien "draadje" voor openen?
Pagina: 1