Het is volgens mij al een oude apparaatje, want hij gaat namelijk nog via de com poort... ik heb gezocht bij google etc. naar drivers, en in de search, maar nix hierover kunnen vinden... iemand die toevallig nog hier een driver van heeft liggen?
Verwijderd
Je zult moeten kijken wat voor waarde hij terug geeft tijdens het scannen op de com poort.
Ik had zo'n ding op de ps/2 poort en die typte gewoon de code in met aan het eind een enter.
Ik had zo'n ding op de ps/2 poort en die typte gewoon de code in met aan het eind een enter.
maar zo'n compoort kan toch nooit weten waar voor apparaat er achter hangt... tis toch geen pnp apparaat.. dus een stukje software leek mij wel handig
Waarom zou dat via een driver moeten ?Op maandag 22 april 2002 20:57 schreef Severt het volgende:
maar zo'n compoort kan toch nooit weten waar voor apparaat er achter hangt... tis toch geen pnp apparaat.. dus een stukje software leek mij wel handig
Een muis heeft toch ook geen driver nodig ?
En barcodescanners worden vaak gezien als een extra toetsenbord, en voor een toetsenbord heb je ook geen drivers nodig.
En heb je het al geprobeerd ?
Is niet al te veel moeite,e en je weet gelijk of het werkt of niet
misschien snap ik 't doel van 't apparaatje niet helemaal
maar de computer moet toch dingen uitlezen uit dat ding... of word 't ergens anders voor gebruikt...
maar de computer moet toch dingen uitlezen uit dat ding... of word 't ergens anders voor gebruikt...