[Php + Mysql] Telkens 50 results laten zien

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14

Kid Buu

Huh, Pietje?

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een table met ongeveer 400 records, maar nu wil ik dus dat je op elke pagina 50 results laat zien. Nu weet ik wel dat je dat met limit 0, 50 kan doen. Maar hoe zorg ik ervoor dat je ook op elke pagina iets krijgt van Next 50 | Previous 50.

Alvast bedankt

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• grhmpf
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Je hebt echt nergens gezocht he? Je zou je eens kunnen verdiepen in het LIMIT statement van mysql.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

LIMIT

'nuff said :P

Edit: Damn, te laat. :'(

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 17:26 schreef grhmpf het volgende:
Je hebt echt nergens gezocht he? Je zou je eens kunnen verdiepen in het LIMIT statement van mysql.
Ja dat weet ik wel, maar ik wil dus onderaan de pagina iets hebben van 0 - 50, 50 - 100, 100 - 150 en ik weet niet hoe dat moet. (dus dat het niet verder gaat dan het aantal records in een table)

Misschien kom ik een beetje onduidelijk over met ik weet echt niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
Dat is een script dat je zelf moet bedenken ;)

Niet zo heel moeilijk gewoon offset en limit variable maken :)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dan moet je eerst even tellen hoeveel matching rows er zijn voor je select. Meer info vind je ongetwijfeld hier.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 17:29 schreef zmn het volgende:
Dat is een script dat je zelf moet bedenken ;)

Niet zo heel moeilijk gewoon offset en limit variable maken :)
Oke bedankt, ik zal het proberen

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.