"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Oops, vergeten, UT 4.36 met alle bonuspacksOp zaterdag 20 april 2002 17:22 schreef Crash-Override het volgende:
versie 4.36
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dan kan wel es een goed idee zijn jahOp zaterdag 20 april 2002 17:32 schreef Traag het volgende:
[..]
Oops, vergeten, UT 4.36 met alle bonuspacks
Verwijderd
Bij mij gaat het geluid nog heel even door, maar na 5 sec stopt het. Dit is bij verschillende Detonators. Probeer anders je geluidskaart drivers, of zet Hardware Acceleration in UT (bij Audio) aan/uit
same here, ik stoor me daar niet echt aan, geniet ik nog ff na van de muziekOp zaterdag 20 april 2002 20:31 schreef Terr het volgende:
Bij mij gaat het geluid nog heel even door, maar na 5 sec stopt het. Dit is bij verschillende Detonators. Probeer anders je geluidskaart drivers, of zet Hardware Acceleration in UT (bij Audio) aan/uit
Dat van die 5 secs had ik vroeger ook. Als ik die hardware accel bij geluid aanpas, dan krijg ik krakend geluid en dat speelt ook nie echt lekker.Op zaterdag 20 april 2002 20:31 schreef Terr het volgende:
Ik zal eens andere dets proberen straks
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dat heb ik ook, maar echt last heb ik er niet van, ben wel benieuwd of andere detonators zullen helpen.
Pagina: 1