[UT] wazig afsluitprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
Ik heb een wazig probleem met UT. Als ik UT normaal afsluit dan blijft unrealtournament.exe nog gewoon geladen en blijft het geluid gewoon meedraaien. Ik heb UT geprobeerd te herinstalleren maar dat mocht niet helpen. Laatst na het herinstalleren van mijn OS weer UT geinstalleerd; hetzelfde probleem. Is er iets bekend hoe ik dit moet oplossen, de zoek heeft niets relevants opgeleverd.

Specs
• Windows XP met de laatste updates
• TB1200@1200
• SBlive 5.1 sound
• GF2MX/400 met laatste dets

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
versie 4.36 :?

• Arno
Op zaterdag 20 april 2002 17:22 schreef Crash-Override het volgende:
versie 4.36 :?
Oops, vergeten, UT 4.36 met alle bonuspacks :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Probeer eens andere detonators? :?

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 17:32 schreef Traag het volgende:

[..]

Oops, vergeten, UT 4.36 met alle bonuspacks :)
Dan kan wel es een goed idee zijn jah ;)

Verwijderd

Bij mij gaat het geluid nog heel even door, maar na 5 sec stopt het. Dit is bij verschillende Detonators. Probeer anders je geluidskaart drivers, of zet Hardware Acceleration in UT (bij Audio) aan/uit

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 20:31 schreef Terr het volgende:
Bij mij gaat het geluid nog heel even door, maar na 5 sec stopt het. Dit is bij verschillende Detonators. Probeer anders je geluidskaart drivers, of zet Hardware Acceleration in UT (bij Audio) aan/uit
same here, ik stoor me daar niet echt aan, geniet ik nog ff na van de muziek :P

• Arno
Op zaterdag 20 april 2002 20:31 schreef Terr het volgende:
Dat van die 5 secs had ik vroeger ook. Als ik die hardware accel bij geluid aanpas, dan krijg ik krakend geluid en dat speelt ook nie echt lekker.

Ik zal eens andere dets proberen straks ;)

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Dat heb ik ook, maar echt last heb ik er niet van, ben wel benieuwd of andere detonators zullen helpen.

Verwijderd

ik heb dat ook sinds ik een nividia TNT/TNT2 Pro heb
zou wel de oplossing willen weten
Pagina: 1