Eigenlijk vind ik dit topic hier niet thuishoren, maar in NT, PNS en WOS zit er denk ik al helemaal niemand op te wachten.
Ik heb op dit moment draaien:
* Windows 2000 Professional
* Apache 1.3.20 met oa mod_php
* PHP 4.1.2
Op diezelfde machine draait MS SQL Server 2000 (dev ed).
Ik probeer nu deze databaseserver aan te spreken met de mssql lib in PHP. Alles gaat goed (connectie, database selecteren) maar als ik een query uitvoert gaat Apache op zijn bek (waarschijnlijk door mod_php).
Heeft iemand dit ooit draaiende gekregen (ik kon er erg weinig over vinden namelijk)?
Ik zal straks ook even PHP als CGI ernaast draaien en kijken wat er dan gebeurt (maar ik ga er vanuit dat dat gewoon goed gaat, dat heb ik vaker gedaan).
Iemand een idee?
Ik heb op dit moment draaien:
* Windows 2000 Professional
* Apache 1.3.20 met oa mod_php
* PHP 4.1.2
Op diezelfde machine draait MS SQL Server 2000 (dev ed).
Ik probeer nu deze databaseserver aan te spreken met de mssql lib in PHP. Alles gaat goed (connectie, database selecteren) maar als ik een query uitvoert gaat Apache op zijn bek (waarschijnlijk door mod_php).
Heeft iemand dit ooit draaiende gekregen (ik kon er erg weinig over vinden namelijk)?
Ik zal straks ook even PHP als CGI ernaast draaien en kijken wat er dan gebeurt (maar ik ga er vanuit dat dat gewoon goed gaat, dat heb ik vaker gedaan).
Iemand een idee?