iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als een god in Nijmegen.
Verwijderd
In mijn nieuwe kast zit een Pioneer en daar heb ik dit probleem nog niet gehad...wie weet komt het nog (te hopen van niet...)
heb ook nog een A-open gehad maar daar vloog koper uitOp zaterdag 20 april 2002 17:09 schreef Coronaextra het volgende:
Ik ben er eigenlijk ook op zoek naar. Heb een lite on 12x en een 16x dvd speler gehad, heb er nu een van creative 16x maar hier ben ik ook niet tevreden over. Ik kan bij de winkel waar ik werk mijn creative omruilen tegen een samsung maar ik weet niet zeker of die ook wel zoveel beter zijn. Het probleem is steeds dat ie niet goed leest en zo nu en dan rare geluiden maakt (net of er iets over de CD/DVD schuift).
Als een god in Nijmegen.
In Nero zet ik altijd dat Finalize vinkje aan.Op zaterdag 20 april 2002 17:11 schreef Fung het volgende:
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn Aopen. Na veel gezoek bleek het aan de afronding van de CD-R te liggen bij mij. Als je zelfgebrande cd's compleet afsluit bleek je er geen/minder last van te hebben.
In mijn nieuwe kast zit een Pioneer en daar heb ik dit probleem nog niet gehad...wie weet komt het nog (te hopen van niet...)
Dus dat kan het niet zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
[edit] die van mij is dan ook nogmaar net 1jr oud! [edit/]
Pft en dat werkt bij een computerzaakOp zaterdag 20 april 2002 17:18 schreef Phydomir het volgende:
[..]
In Nero zet ik altijd dat Finalize vinkje aan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze dvd speler.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
nou moet ik zeggen dat ik dan juist problemen krijg. de gewone cdspelers pakken raar genoeg geen gefinalisseerde cdr's.Op zaterdag 20 april 2002 17:18 schreef Phydomir het volgende:
[..]
In Nero zet ik altijd dat Finalize vinkje aan.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ja ik heb hm, goed met DVD. Maar verder ben ik er niet zo te spreken over. Ik kan bijvoorbeeld niet tegelijk van mijn brander en dvd naar de hd kopieren. Dan hangt het systeem door die Pioneer. Verder leest ie een heleboel cd slecht, en hij is nogal traag. Alleen slot in is wel grappig.Op zondag 21 april 2002 14:36 schreef Phydomir het volgende:
ff rond wezen neuzen en die Pioneer DVD-A06S 16/40 Slot In lijkt me wel wat. Niet zo heel erg duur en volgens mij wel een goed ding.
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe ik heb nog geen beslissing kunnen maken.
hmmz.. das niet zo positief.. toch nog maar ff verder kijkenOp zondag 21 april 2002 22:25 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
Ja ik heb hm, goed met DVD. Maar verder ben ik er niet zo te spreken over. Ik kan bijvoorbeeld niet tegelijk van mijn brander en dvd naar de hd kopieren. Dan hangt het systeem door die Pioneer. Verder leest ie een heleboel cd slecht, en hij is nogal traag. Alleen slot in is wel grappig.
En ben er best tevreden over,leest goed,kan er ook goed mee kopietjes maken rechtstreeks naar m'n Plextor.
Terwijl ze op hetzelfde Ide-kanaal zitten.
In iedergeval tig keer beter als m'n Afreey Dvd-speler,zo'n ding moet je dus nooit kopen.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
M'n Plextor 8x20x SCSI kon deze vaak niet lezen
Een maat van me heeft een Pioneer 106 en die leest ook alles super
Het enigste probleempje is dat die van mij eerst geen 90 minuten cd's wilde lezen, maar volgens mij is dat opgelost na een firmware update
webOS all the way!
Daar heb ik niks aan toe te voegen...Een maat van me heeft een Pioneer 106 en die leest ook alles super Ik zou dus zeker voor een Pioneer gaan!
Pioneer all the way m8!
Alleen een directe kopie maken van een cd-r op 12x met mijn plextor wil niet echt lukken zonder dat de burnproof elke keer aan wordt geslingerd... Op 8x is er geen vuiltje aan de lucht! Audio of data maakt niet uit.
Hier nog wat Nero CD Speed info, bij audio cd:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| CD Speed 20 april 2002 - 19:56:05 CD-ROM drive information Vendor PIONEER Product DVD-ROM DVD-106 Firmware Version 1.09 CD information Type - Length --:--:-- Test results Transfer rate Average 16.42x Start 16.67x End 16.35x Reading type CLV DAE quality Score 9 Accurate stream Yes Seek times Random 93 ms 1/3 Seek 102 ms Full 173 ms CPU usage 1X 10% 2X 4% 4X 7% 8X 15% Interface Burst rate N/A Spinup/Spindown Time Spinup Time N/A Spindown Time N/A Disc Eject Time 1.85 sec Disc Load Time N/A Disc Recognition Time N/A |
de Liteon 16x excellente DAE (en de snelste)
en de Toshiba erg snel in het overslaan van fouten met Clonecd.
en voor de rest zijn ze allebei goed zover ik kan lezen.
Denk dat ik voor de Liteon ga.
Liteon spelers doen snelle DAE in burst-mode maar in de secure-mode van Exact Audio Copy schijnt het behoorlijk tegen te vallen. Dat wijst dus op een niet-foutloze DAE.Op maandag 22 april 2002 08:50 schreef hjs het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken en ben tot 2 dvd spelers gekomen
de Liteon 16x excellente DAE (en de snelste)
...
Denk dat ik voor de Liteon ga.
Ik heb zelf een Asus 12-speed. Die is in secure mode heel erg snel. En is ook nog eens regiovrij te maken door 1 jumpertje weg te halen
Gewoon rösti
Verwijderd
Heb zowieso geen hoge pet meer op van creative.
vorige week had ik nog ff een 24x cd-rom aan mijn pc hangen, die tot mij verbazing wel alle cd's die men dvd speler niet afspeelde wel afspeelde
is dit ook op een of andere manier op te lossen, tis toch belachelijk dat ik bepaalde audio cd's toch niet kan afspele op mijn pc
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen met dit ding, slot-in is handig, hij is stil (zeker in de 'quiet-mode') en toch redelijk snel. Enige nadeel is dat de retail versie (die jij aangeeft (heb ik ook btw)) slecht te verkrijgen is. Ik heb hem besteld bij beat-it.Op zondag 21 april 2002 14:36 schreef Phydomir het volgende:
ff rond wezen neuzen en die Pioneer DVD-A06S 16/40 Slot In lijkt me wel wat. Niet zo heel erg duur en volgens mij wel een goed ding.
Dit probleem heb ik dus niet hoor, ik heb net nog twee CD's (DivX, dus grote files) tegelijk naar mijn HD gekopieerd (vanaf de DVD en de CD-rom (LG 52x)) en dat gaf geen problemen. Ze zitten nog op hetzelfde IDE-kanaal ook...Op zondag 21 april 2002 22:25 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
Ja ik heb hm, goed met DVD. Maar verder ben ik er niet zo te spreken over. Ik kan bijvoorbeeld niet tegelijk van mijn brander en dvd naar de hd kopieren. Dan hangt het systeem door die Pioneer. Verder leest ie een heleboel cd slecht, en hij is nogal traag. Alleen slot in is wel grappig.
Bij de pricewatch staat ie wel. Dus das geen probleem. Bestal wel vaker dingen op internet.Op zondag 28 april 2002 02:11 schreef Gerwen het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen met dit ding, slot-in is handig, hij is stil (zeker in de 'quiet-mode') en toch redelijk snel. Enige nadeel is dat de retail versie (die jij aangeeft (heb ik ook btw)) slecht te verkrijgen is. Ik heb hem besteld bij beat-it.
[..]
Was btw €99 icl. verzend kosten, dus dat valt nog wel mee.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
goeie ervaring, heb hem zelf al twee jaar
zo een tray in uitvoering 105 model
nu de opvolger 106 is nog iets beter, dus denk dat je daar dik tevreden mee zult zijn.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Verwijderd
Vorige week kocht ik een Benq (voorheen Acer) 1648a
Toen ik audio ging rippen stond ik versteld van de snelheid.
De laatste track ging op 41,5x
Verder leest ie alles wat ik er in douw.
M.a.w. Ik ben erg tevreden