Ik ben bezig met een php site en op het moment dat leden inloggen wil ik dat er een sessie wordt gestart. Nou moet dit dus met session_start(); Alleen krijg ik dan altijd de volgende foutmeldingen:
Nou heeft dat geloof ik te maken met dat er iets naar de header is gestuurd, maar dat kan volgens mij niet omdat het helemaal bovenaan staat. Hieronder waar het staat:
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt
code:
1
2
3
| Warning: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at c:\phpdev\www\webmasteronline.nl\leden\controle.php:3) in c:\phpdev\www\webmasteronline.nl\leden\controle.php on line 4 Warning: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\phpdev\www\webmasteronline.nl\leden\controle.php:3) in c:\phpdev\www\webmasteronline.nl\leden\controle.php on line 4 |
Nou heeft dat geloof ik te maken met dat er iets naar de header is gestuurd, maar dat kan volgens mij niet omdat het helemaal bovenaan staat. Hieronder waar het staat:
code:
1
2
3
4
| <html> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="../include/webmaster2.css"> <? session_start(); |
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt