[XML-HTML] simpele tut online gezet

Pagina: 1
Acties:

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Hoi mensen, voor een paar collega`s even een documentje geschreven om de werking van xml + xsl te laten zien. Het is redelijk summier maar m`n collega`s vonden het duidelijk. Voor de liefhebber ( het is in het nederlands ) is het hier te vinden:

http://coolkillah.dhs.org/xmltohtml/xmltohtml_deel1.jsp

Opmerkingen zijn altijd welkom.

Greets, CK.

Verwijderd

Schrijf je vaker tutorials? Ik ben nu bezig met een website www.webmasteronline.nl en ik kan altijd mensen gebruiken die tutorials kunnen/willen schrijven over bepaalde onderwerpen.

• Stephan Oudmaijer
Voor m`n werk schrijf ik wel eens het een en ander. Neem maar contact met me op via icq of msn ofzo ;)

msn: oudmaijer@hotmail.com

• brammetje
  • Laatst online: 12-01-2025
een paar spelfoutjes:
1:
prgramma (+ o)
2:
zoals tabellen, plaatjes alles dus (+ comma)
Verder vind is hij idd heeel summier, en volgens mij ook niet overal even technisch correct. Maar voor mensen die helemaal geen idee hebben van wat het is en wat het doet is het best een leuke introductie..

• Stephan Oudmaijer
Op zaterdag 20 april 2002 16:12 schreef brammetje het volgende:
een paar spelfoutjes:
1:
[..]

2:
[..]

Verder vind is hij idd heeel summier, en volgens mij ook niet overal even technisch correct. Maar voor mensen die helemaal geen idee hebben van wat het is en wat het doet is het best een leuke introductie..
'idd heeel summier': precies en zo was et ook bedoelt.. als et technisch niet ok is graag correcties :) en bedankt voor je opmerkingen, kan ik wat mee.