Maya tutorials in pdf formaat gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:17
Uhmm, Zoeff we willen geen links/hints naar illegale content hebben ook niet op de manier die jij net noemde. Gaarne dit in je achterhoofd houden voor de volgende keren.
Ik wou hier toch nog ff op reageren...

Mkay, ik snap het, maar in dit geval gaat dat niet op naar mijn id. Die .pdf staat namelijk ook ergens op de site van maya zelf, alleen moeilijk te vinden. Als je het dan met n share-proggie kan downloaden, gaat het sneller, daarom verwees ik hiernaar...

[topic=473503]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

We hebben op W&G de policy dat er niet verwezen mag worden naar documenten op share-proggies. Ik kan niet controleren of het document nu wel of niet ge-d/l'd mag worden via het share-proggie.

Het document is van alias wavefront als die het op hun site willen zetten prima, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat maar op zijn site mag zetten.

Ik mag ook niet jouw site rippen en op mijn server zetten. Dat recht van verspreiding en verveelvoudiging is alleen aan jou voorgehouden. Wat het share-proggie doet is dus verwijzen naar iemand die iets verspreidt wat hij niet mag verspreiden.

Ik weet dat je te goeder trouw was met je post er zit dan ook geen enkele repercussie aan mijn opmerking vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: te laat :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.