vreemd ADSL probleem

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
als ik mn 2de computer aanzet, gaat mn ADSL modem off-line, dit heeft niets te maken met netwerk toestanden, want de netwerkkabel is niet verbonden(fysiek) ik heb geen idea wat dat kan zijn, iemand wel een idea?

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

als je ze in een netwerk hebt stan moet je nog een modem halen

zo gaat dat bij kabel in ieder geval *D

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:56
hoe heb je het dán wel verbonden? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Als je ze niet verbonden hebt gaat het modem uit bij het aanzetten van de computer :?.

Kijk eens naar of de stekkers geaard zijn, en of ze op dezelfde stroomgroep zitten (alles bij elkaar zou wel eens teveel kunnen zijn).

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
Op zaterdag 20 april 2002 15:51 schreef Kjev het volgende:
Als je ze niet verbonden hebt gaat het modem uit bij het aanzetten van de computer :?.

Kijk eens naar of de stekkers geaard zijn, en of ze op dezelfde stroomgroep zitten (alles bij elkaar zou wel eens teveel kunnen zijn).
daar zat ik zelf ook al aan te denken, dat ga ik dan maar eens doen!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Wazig... Check de voeding van de 2e PC eens, of die spanningspieken terug op het stroomnet gooit. Als dat zo is, is ie onvoldoende afgevlakt... In dat geval kan ELK apparaat op dezelfde stroomgroep er last van hebben! Ook beschadigingen kunnen optreden!

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1