Ik ben op zoek naar een 1u of 2u 19" rack zodat ik mijn pc tussen mijn audio componenten kan plaatsen. (ik bedoel niet zo'n kitserige audio look a like desktop kast ofzo)
probleem met racks is dat de voor servers bedoelt zijn. en servers en agp gaat niet zo vaak samen. ik wil namelijk wel mijn videokaart kunnen blijven gebruiken en uitbreiden. bovendien wil ik een pci soundkaart er in kwijt kunnen en een pci scsi controller. er moeten ook 2 cd-rom devices in kunnen (1x brander en 1x dvd) en ik wil graag mijn 3 hdd's houden.
die 2x pci is echt nodig want ik neem geen genoegen met onboard sound en een scsi bordje wil ik ook niet aanschaffen aangezien mijn huige scsi controller voldoet.
weet iemand wat voor rack ik daarvoor moet hebben?
criteria dus:
- pci riser voor 2x pci
- agp riser voor 1x agp
- 2x cd-rom (niet noodzakelijk, desnoods koop ik een all
in one dvd cd-rw)
- 3x hdd. (kan ook 2 worden, dan vervang ik 2x 40 voor 1x80)
- voeding die mijn axp 1600+ en 3 schijven aankan.
probleem met racks is dat de voor servers bedoelt zijn. en servers en agp gaat niet zo vaak samen. ik wil namelijk wel mijn videokaart kunnen blijven gebruiken en uitbreiden. bovendien wil ik een pci soundkaart er in kwijt kunnen en een pci scsi controller. er moeten ook 2 cd-rom devices in kunnen (1x brander en 1x dvd) en ik wil graag mijn 3 hdd's houden.
die 2x pci is echt nodig want ik neem geen genoegen met onboard sound en een scsi bordje wil ik ook niet aanschaffen aangezien mijn huige scsi controller voldoet.
weet iemand wat voor rack ik daarvoor moet hebben?
criteria dus:
- pci riser voor 2x pci
- agp riser voor 1x agp
- 2x cd-rom (niet noodzakelijk, desnoods koop ik een all
in one dvd cd-rw)
- 3x hdd. (kan ook 2 worden, dan vervang ik 2x 40 voor 1x80)
- voeding die mijn axp 1600+ en 3 schijven aankan.