Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
gewoon op een andere locatie opslaan, en dan dmv de "-import" syntax importeren. Werkt perfect voor zowel buff-in/out.
Dat weet ik ook wel, alleen had ik niet verwacht dat trillian files gewoon domweg letterlijk opslaat zonder gebruik te maken van de naam die je zelf ik kan voeren in die common dialog box. 
Gelukkig had ik nog een backup van meer dan een week oud. Maar zo raak je ook hoop blokjes kwijt
Gelukkig had ik nog een backup van meer dan een week oud. Maar zo raak je ook hoop blokjes kwijt
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Had je hem niet toevallig net de andere naam aangeklikt?Op zaterdag 20 april 2002 15:39 schreef DeathKnight het volgende:
Dat weet ik ook wel, alleen had ik niet verwacht dat trillian files gewoon domweg letterlijk opslaat zonder gebruik te maken van de naam die je zelf ik kan voeren in die common dialog box.
Want het is een windows native save - dailog en het enigste wat trillian van dat scherm geeft is een filestream en de save dialog geeft hem een naampje in de des betreffende dir en het is dus geen Trillian fout maar een eigen fout
Taal fouten inbegrepen ;)
Verwijderd
Als ie em als buff-out-rc5 savend, is er niks aan de handOp zaterdag 20 april 2002 15:07 schreef DeathKnight het volgende:
Hoi, ik had in m'n buffout iets van 43000 blokjes. Toen kreeg ik van iemand via trillian een nieuwe buffer van 1000 blokjes. Ik zeg save as andrebuff-out.rc5.
Saved dat pleuris programma het als buff-out-rc5
wel dezelfde directory? dat het nie zo is dat je hem gewoon ergens anders hebt opgeslagen
ho ho ho, niet te snel oordelen 
Ik heb later nog een test gedaan, het is wel degelijk de fout van Trillian. Ik heb met een andere file genaamd babe.jpg als filename testing123.jpg gezegd.
Vervolgens werd hij potjandosie (is dat wel goed taalgebruik???) gewoon als babe.jpg opgeslagen.
Vroeger met VB heb ik ook vaak genoeg gewerkt met Common Dialog box enzo, dus ik weet er wel wat vanaf.
Het probleem ligt dus wel degelijk bij trillian
Ik heb later nog een test gedaan, het is wel degelijk de fout van Trillian. Ik heb met een andere file genaamd babe.jpg als filename testing123.jpg gezegd.
Vervolgens werd hij potjandosie (is dat wel goed taalgebruik???) gewoon als babe.jpg opgeslagen.
Vroeger met VB heb ik ook vaak genoeg gewerkt met Common Dialog box enzo, dus ik weet er wel wat vanaf.
Het probleem ligt dus wel degelijk bij trillian
Pagina: 1