WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Goede winkel in Groningen

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik ben van plan om voor ongeveer 1000euro
een dolby digital receiver te kopen met 2 front boxen en een dvd speler.

Echter ik ken geen goede winkel. Kan iemand mij helpen? Bij winkels als megapool en de mediamarkt hebben ze maar 1 box in mijn budget. En ik wil toch wat boxen vergelijken.

Ik ben opzoek naar een paar 3weg boxen. En kom alleen de Jambo's tegen van 159euro per stuk. Want er zijn toch wel meer 3 weg boxen in de prijs categorie van 100-200euro.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb zelf m'n speakers gekocht bij Vink in de Herestraat. Normaal was ik er niet eens naar binnen gegaan, maar ik zag ze in de etalage staan.

M'n receiver heb ik bij Botman aan het Zuiderdiep gehaald. Daar hebben ze wel veel staan...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• -Sander-
  • Laatst online: 21:28

-Sander-

///M Powerrrrrr

je kunt ook naar Eringa gaan, zit indezelfde straat als de mediamarkt, en daar hebben ze luisterzalen, ven verschillende prijsklasses!, Botman heeft goed spul , voor niet veel geld, ook kun je daar zonder opgejaagt te worden luisteren en bekijken, Vink is naar mijn mening een slechte winkel ze hebben liever geen klanten tenminste zo komt het op mij over!!!.. ik zou daar ook niks kopen, al mijn audio komt bij Botman weg, zeer goede winkel met goeie service!!, zeker een bezoekje waard, als het aan mij ligt.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Vink trekt me idd absoluut niet... Zo'n decadente Bang & Olufsenzaak. Als je daar als "jongere" binnenkomt kijken ze je al zo neerbuigend aan...

Maargoed, die speakers kon ik niet laten staan :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Audi_S2
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Hificorner of de Groef

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

richer sounds in de nieuwe ebbinge, heeft leuke aanbiedingen, heb er een stel erg leuke mission 300 boxjes vandaan gehaald, voor maar 90 euro (8 meter kabel erbij)

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ja inderdaad, Richer Sounds kan ik je aanbevelen. Ik heb alleen ervaring met de zaak in Amsterdam waar ik al een aantal jaar kom, maar de prijzen zijn zeer concurrerend. OK, ze hebben niet het nieuwste spul, maar alles is goed!
Pagina: 1