Eerst even een paar dingen:
• Ik heb de zoek functie gebruikt voor alle onderwerpen die ik graag zou willen weten, maar niets was voor mij een voldoende antwoord dus vraag ik het maar zo
• Ten tweede ik ben een echte NOP op gebiedt van elektronica en case modden dus a.u.b hou het simpel. Of geef graag een goede (korte) uitleg
.
Ik ben met dit systeem in elkaar aan het zetten:
• Asus A7VE
• AMD Duron 900
• CPU Koeler Coolermaster
• 2x 256MB PC133 SDRAM (Apacer)
• Asus V7100 Pro GeForce2 MX400
• Voeding ATX 300Watt
Hier komt verder nog bij:
• DVD Speler (8 of 12x)
• HD 40 GB ATA100 7200rpm
• Soundblaster live! 5.1
Nu komen mijn vragen
:
1) Ik Wil een case gaan maken die volledig transparant is.
Welk materiaal kan ik hier het beste voor gebruiken?, en waar kan ik dit krijgen?
2) Ik wil in deze case zo een schakelkasje zetten (baybus heb ik gehoord zoals het heet).
Waar kan ik deze kopen? (want helaas kan ik het niet maken of laten maken)
Waar moet ik deze op aan sluiten?
3) Kan ik op deze baybus deze dingen aansluiten :
• 2 TL balkjes (rood en blauw)
• 2/3 Fans (rode bladeren/transparant)
4) Waar kan ik deze TL balkjes krijgen? (in Nederland, evt. online)
5) Waar kan ik transparante fans kopen? (in Nederland evt. online)
6) IK wil op dit moederboard een LED Schermpje aansluiten waar op ik :
• CPU load /Geheugen verbruik en temperatuur kan zien/evt. Winamp status enz. (volledig programmeer baar evt. ook andere programmas)
• Hij moet wel verlicht zijn zodat ik hem ook in donker kan zien. En hij moet wel aardig groot zijn zodat ik veel regels er op kwijt kan.
Ik wil deze aansluiten op een seriële of parallelle uitgang.
Waar kan ik deze kopen? (in Nederland, evt. online)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. Graag serieuze reacties, ik doe het ook voor het eerst en iedereen is ooit zo begonnen. Dus graag een koop advies zodat alles in een keer werkt. En ik geen problemen hoeft te verwachten.
• Ik heb de zoek functie gebruikt voor alle onderwerpen die ik graag zou willen weten, maar niets was voor mij een voldoende antwoord dus vraag ik het maar zo
• Ten tweede ik ben een echte NOP op gebiedt van elektronica en case modden dus a.u.b hou het simpel. Of geef graag een goede (korte) uitleg
Ik ben met dit systeem in elkaar aan het zetten:
• Asus A7VE
• AMD Duron 900
• CPU Koeler Coolermaster
• 2x 256MB PC133 SDRAM (Apacer)
• Asus V7100 Pro GeForce2 MX400
• Voeding ATX 300Watt
Hier komt verder nog bij:
• DVD Speler (8 of 12x)
• HD 40 GB ATA100 7200rpm
• Soundblaster live! 5.1
Nu komen mijn vragen
1) Ik Wil een case gaan maken die volledig transparant is.
Welk materiaal kan ik hier het beste voor gebruiken?, en waar kan ik dit krijgen?
2) Ik wil in deze case zo een schakelkasje zetten (baybus heb ik gehoord zoals het heet).
Waar kan ik deze kopen? (want helaas kan ik het niet maken of laten maken)
Waar moet ik deze op aan sluiten?
3) Kan ik op deze baybus deze dingen aansluiten :
• 2 TL balkjes (rood en blauw)
• 2/3 Fans (rode bladeren/transparant)
4) Waar kan ik deze TL balkjes krijgen? (in Nederland, evt. online)
5) Waar kan ik transparante fans kopen? (in Nederland evt. online)
6) IK wil op dit moederboard een LED Schermpje aansluiten waar op ik :
• CPU load /Geheugen verbruik en temperatuur kan zien/evt. Winamp status enz. (volledig programmeer baar evt. ook andere programmas)
• Hij moet wel verlicht zijn zodat ik hem ook in donker kan zien. En hij moet wel aardig groot zijn zodat ik veel regels er op kwijt kan.
Ik wil deze aansluiten op een seriële of parallelle uitgang.
Waar kan ik deze kopen? (in Nederland, evt. online)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. Graag serieuze reacties, ik doe het ook voor het eerst en iedereen is ooit zo begonnen. Dus graag een koop advies zodat alles in een keer werkt. En ik geen problemen hoeft te verwachten.