controleren van internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 08:12
Ik heb het idee dat mijn internetverbinding met @home regelmatig gewoon wegvalt. Mijn huisgenoten hebben er geen last van. Mijn vraag is dus of iemand een programma weet dat kan registreren hoe lang je online bent. Hiermee wil ik dus controleren of er inderdaad sprake is van een buggy verbinding.

Verwijderd

Geen ICQ/MSN?

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

DU Meter, kan je vinden op download.com.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

Ik heb hier ook veel last van.. maar het makkelijkste is denk ik gewoon het pingen van de @home-home-site... ping www of de mail server ping mail of het ip van de DHCP server..

• AgeOfPanic
Ik ben weer terug, moest even de geallieerden helpen de Duitsers te verslaan. Over de post van René, ik draai wel MSN, zou daar het probleem aan kunnen liggen of is dat de oplossing. DU-meter ga ik nu even downloaden. Thanx

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 19:17
[forum=10] >> [forum=4]

• Sike
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 12:55

Sike

Simply$ike | Nachtvlinder

Draai je misschien programma's als kazaa of audio galaxy?
Die smijten je verbinding nml zo goed als dicht zodra iemand iets van je gaat uploadden.
Had ik thuis ook altijd veel last van.

snachts werkt alles beter .....

• AgeOfPanic
Ik heb kazaa en dergelijke wel afgeknepen (dus niet op 0), omdat de rest van het netwerk begon te klagen. Volgens mij ligt het niet daaraan. Ik heb er trouwens ook last van als ik alleen op het netwerk aan het internetten ben.
Nog even over dat DU-meter, is een mooi programma, maar ik zoek eigenlijk iets dat bijhoudt hoe vaak je verbinding verbroken wordt. Dat kan daar volgens mij niet mee en ik wil graag controleren of het aan mij of @home ligt. Misschien iemand die daar een progje voor weet.

• AgeOfPanic
Ben even aan het klooien geweest. Het ligt niet aan de onboard/lan van mijn mobo. Heb een andere netwerkkaart geprobeerd, zelfde probleem. Heb een andere kabel geprobeerd, zelfde probleem (kabel werkt wel bij iemand anders). Heb mijn kabel bij iemand anders geprobeerd, geen probleem. Is dus waarschijnlijk iets softwarematigs. Heeft iemand een idee, zou erg fijn zijn.
P.s. als het lang duurt voordat ik reageer weten jullie waar het aan ligt :Ž(

Verwijderd

misschien is dit iets?

http://members.home.nl/sub0/i-check/

Verwijderd

gebruikt iemand toevallig dat progje nog?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 11 juni 2002 20:03 schreef Mr.SubZero het volgende:
gebruikt iemand toevallig dat progje nog?
Als dit een msg is met de bedoeling om hem dan weg te halen, kan je hem dan niet ergens mirorren waar hij voorlopig blijft staan.

Dat is namelijk wel handig voor de search.

Verwijderd

ik ga hem nog niet verwijderen, ik was een topic aan het zoeken met de search en toen vond ik dit topic weer, vroeg me gewoon af of iemand dit progje nog heeft gebruikt..

Had het een keer geschreven toen we op school net met Delphi begonnen, mn eerste programma :)

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Misschien een brakke netwerkkaart :?

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 21:07 schreef WiNlUx het volgende:
Misschien een brakke netwerkkaart :?
Waar heb jij het nou dan weer over??? :?
Pagina: 1