Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mooi is anders 
Ik kijk liever naar een vette Ti4400 ofzo, ik vind ze lelijk
Nu nog performance vergelijkingen.
Ik kijk liever naar een vette Ti4400 ofzo, ik vind ze lelijk
Doe ff een bronvermelding als je wilt...
Specs? Zie ondertitel...
Verwijderd
Rechtermuis op de plaatjes.Op zaterdag 20 april 2002 14:48 schreef DaDaJoker het volgende:
Doe ff een bronvermelding als je wilt...
(http://www.ocworkbench.com)
weet iemand welke bandbreedte techniek deze kaartjes gebruiken? (hsr?, hyper-z?, tile based?) en hoe groot de bandbreedte bus is? ram<->chipset in gb's...
Verwijderd
waarop baseer je dit nu weer?Op zaterdag 20 april 2002 18:22 schreef Shaggy het volgende:
Sis = Troep
de chipsets van sis komen nu ook echt op! en de videokaarten komen ook wel, zoals je op t.net had kunnen lezen, een goede tegenhanger van de mx440, dus een beetje prijconcurrentie...!!!
Verwijderd
hoop mensen gaat het alleen om de performance niet om het uiterlijkOp zaterdag 20 april 2002 14:47 schreef Vlabakje90 het volgende:
Mooi is anders
Ik kijk liever naar een vette Ti4400 ofzo, ik vind ze lelijk![]()
tenzij je natuurlijk een raampie in je kast heb.
Op zaterdag 20 april 2002 18:30 schreef subgrafix3d het volgende:
harstikke leuk die sis kaarten maar toch zou ik ze nooit kopen hoe goed zo ook worden
Verwijderd
het merk sis staat by my gelijk aan het woord traag en goedkope rotzooi maar das mijn persoonlijke meningOp zaterdag 20 april 2002 18:34 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Nijs, nu kan nVidia gaan oppassen voor concurrentie
en aangezien SiS een budget company is, is nVidia verplicht om prijzen te gaan verlagen 
Go SiS !
Go SiS !
Verwijderd
Komt dat geval van Ati ook uit, dan kan de Ti-4200 ook in prijs gaan dalen. Misschien doet hij dat ook door deze kaartjes
. Ikzelf wil een kaart die minstens zo goed is als een 4200...
...Op zaterdag 20 april 2002 17:04 schreef Mister_X het volgende:
weet iemand welke bandbreedte techniek deze kaartjes gebruiken? (hsr?, hyper-z?, tile based?) en hoe groot de bandbreedte bus is? ram<->chipset in gb's...
ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat deze dingen tile-based gebruiken vanwege de efficiëntie. Of was het nou de KyroII waar ik over gelezen had...
Ik vind het juist zeer goed dat SiS videokaarten steeds meer richting high performance videokaarten komen zoals die van ATi en nVidia. Dit kan alleen maar gunstiger zijn voor de consument omdat die meer keuzen hebben en de prijzen van ATi en nVidia waarschijnlijk ook een eind zullen dalen.
Dan moet SiS uiteraard wel goede kwaliteit leveren anders zullen mensen deze sowieso niet kopen en zullen ze alleen in systemen belanden bij de Vobis
.
Dan moet SiS uiteraard wel goede kwaliteit leveren anders zullen mensen deze sowieso niet kopen en zullen ze alleen in systemen belanden bij de Vobis
nVidia = TroepOp zaterdag 20 april 2002 18:22 schreef Shaggy het volgende:
Sis = Troep
AMD = Crap
VIA = Zooi
(dat laatste is natuurlijk wel waar, die andere 2 niet echt zo
Maar SiS maakt de laatste tijd echt heel erg goede producten, check het SiS 645 en 645 DX Chipset maar eens.
Vind het wel cool, dat SiS een videokaart kan maken wat een GF4 MX460 kan verslaan
wat nou SiS = Troep????
waarom was ik dan altijd dik tevreden met een SiS 6326 AGP 8Mb OnBoard in m'n oude PII350????
SiS bouwt hele goeie kaartjes hoor !!
tegenwoordig zeker
waarom was ik dan altijd dik tevreden met een SiS 6326 AGP 8Mb OnBoard in m'n oude PII350????
SiS bouwt hele goeie kaartjes hoor !!
tegenwoordig zeker
I'm not weird, I'm a limited edition
Het woord nvidia staat bij mij bekend als zeer brakke 2D, terwijl dat bij de Geforce4 al niet meer waar is.Op zaterdag 20 april 2002 18:37 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
het merk sis staat by my gelijk aan het woord traag en goedkope rotzooi maar das mijn persoonlijke mening
Verwijderd
Ja... zo kan ie wel weer!!Op zondag 21 april 2002 23:43 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
[..]
nVidia = Troep
AMD = Crap
VIA = Zooi
neem van mij aan als je geld heb ,
koop een geforce 4
en anders zal ik nog voor de Ati gaan
dit baseer ik om de volgende reden :
SIS is heel erg brak kwa driver support
Ik heb jaren lang een SIS 301/305 kaart gehad
was pas brak, nergens linux drivers voor te vinden
in 2d deed ie het wel maar ik kon dus geen tuxracer spsle
Met 3dmark2001 in die hall ( matrix style )
gaf ie allemaal lelijke kleuren aan vloer was niet glimmend maar Doffe half grijs/bruine kleur, terwijl een al eerder geproduceerde tnt2 die wel goed deed, brakke chip dus
2d is nog steeds brak vind ik van SiS
kan je nog beter een geforce hebben of Ati
maar al heb je gewoon weinig geld en wil geen 275 Euro ofso uitgeven aan Ati of geforce dan zou ik niks kopen
koop een geforce 4
en anders zal ik nog voor de Ati gaan
dit baseer ik om de volgende reden :
SIS is heel erg brak kwa driver support
Met 3dmark2001 in die hall ( matrix style )
gaf ie allemaal lelijke kleuren aan vloer was niet glimmend maar Doffe half grijs/bruine kleur, terwijl een al eerder geproduceerde tnt2 die wel goed deed, brakke chip dus
2d is nog steeds brak vind ik van SiS
kan je nog beter een geforce hebben of Ati
maar al heb je gewoon weinig geld en wil geen 275 Euro ofso uitgeven aan Ati of geforce dan zou ik niks kopen
Als SIS nu beter wil gaan concureren dan voorheen wat is dan het probleem? Dat ze vroeger niet goed waren? Das stierenpoep, nu Ati eindelijk écht goed is worden ze toch ook met open armen ontvangen?
Verwijderd
vooral goed onderbouwd!Op zaterdag 20 april 2002 18:22 schreef Shaggy het volgende:
Sis = Troep
ontopic: wel mooi dat die midrange en lager geen heatsink + fan nodig heeft... zowieso helemaal stil en het word niet warm... ideaal voor in een stille server...
of misschien word 1 van deze wel als laptop chipset uitgebracht... als ze niet warm worden is dah wel fijn... is wel de 1ste (nieuwe) vga kaart na de tnt
En omdat je jaren dat kaartje had is SiS slecht? Misschien dat kaartje, maar het blijkt wel dat, als de performance van deze kaarten hetzelfde is als de GF4 MX serie, SiS aan de weg aan het timmeren is en dus geen halfgare drivers gaat uitgeven. Deze videokaarten zullen toch wel een stukje goedkoper zijn dan een GF4 MX, en ik denk dat aardig wat mensen dan toch voor een SiS based kaart gaan.Op maandag 22 april 2002 10:54 schreef Morph666 het volgende:
...
....
Zie hoeveel mensen een ECS K7S5A mobo hebben aangeschaft nadat bleek dat het een zeer goed boardje was en ook nog te koop was voor een absurd lage prijs..
Verwijderd
Jemig wat een intilligente replies hier allemaal, als je ut nix vindt houdt je mond dan gewoon en een opmerking van hoe goed een SiS ook wordt ik koop het niet slaat helemaal nergens op maar dat snap je hoop ik zelf ook wel. Anders ga je maar naar Hardwareinfo
Maar ja over het uiterlijk kunnen we kort over zijn mn modem ziet er net zo "mooi" uit. Niet dat dat boeit behalve dan vanaf de zomer want dan ga ik er een ruitje inbouwen.
Kut dit is ook een
reply geworden sorry folks
Maar ja over het uiterlijk kunnen we kort over zijn mn modem ziet er net zo "mooi" uit. Niet dat dat boeit behalve dan vanaf de zomer want dan ga ik er een ruitje inbouwen.
Kut dit is ook een
Verwijderd
mensen (lees consumenten) niet zo gauw maar bedrijven wel... want bij de consument zit het woord GeForce er wat beter in dan SiS... maar anyway dit is zeker mooi...Op maandag 22 april 2002 21:57 schreef Anticipation_AJT het volgende:
[..]
en ik denk dat aardig wat mensen dan toch voor een SiS based kaart gaan.
Pagina: 1