Toon posts:

Windows 98 heeft geen ISC als optie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een win98 pc als server te laten draaien en nou staat erin de handleing van GAMEOVER dat ik de optie bij add/remove software , de optie internet share is niet te vinden.

het gaat om dit deel:
Ga naar je Control Panel, en selecteer "Add/Remove Software". Ga naar het Tabje "Windows Setup", en klik daar op "Internet Tools" en vink daar "Internet Connection Sharing" aan. (als deze al aangevinkt was, uitvinken om te deïnstalleren, even rebooten en overnieuw doen)

isiemand dit nog meer tegen gekomen? en heeft iemand een oplossing? (op cdrom kan ik ook niks vinden)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

98SE heeft pas ICS, doe je dit met 98 1e ed. dan is er geen ICS.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
O okay bedankt voor die hint ik zal ff 2e edite erop knallen

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Je kan ook gewoon een 3th party programma gebruiken voor je i-net te delen zoals winroute of sygate. :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 16:02 schreef Predator het volgende:
Je kan ook gewoon een 3th party programma gebruiken voor je i-net te delen zoals winroute of sygate. :)
ik vind ics beter want dan hoef er niks te draaien en van die andere progs weet ik en snap ik geen reet van :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op zaterdag 20 april 2002 22:51 schreef RONIN het volgende:

[..]

ik vind ics beter want dan hoef er niks te draaien en van die andere progs weet ik en snap ik geen reet van :)
:? hoef je niets te draaien? je draait dan ICS toch?
persoonlijk (onder windows dan) zou ik winroute gebruiken, zeer eenvoudig in te stellen, en ik vind het nare aan ics dat je er totaal geen controle op hebt. maar goed iedereen zijn eigen voorkeur
Pagina: 1