De laatste tijd begint mijn LG915FT+ wat vreemde kuren te vertonen. Ik heb mijn kleurtemperatuur op 9000 kelvin ingesteld maar na een paar minuten aangestaan te hebben begint deze waarde ineens in te zakken. De kleuren worden in een tijd van enkele seconden ineens warmer (roodachtiger) om daarna ineens weer terug te gaan naar de oorspronkelijke kleur. Dit is tamelijk irritant (zeg maar onuitstaanbaar
) Nu heb ik begrepen via de LG site dat ik de zaak kan laten repareren via telepan (heb garantie, monitor is pas paar maanden oud) maar daarover heb ik hier niet zo goede verhalen gehoord. Wat kan ik doen? Zijn er meer mogelijkheden of moet ik de boel maar laten ophalen? Met dus het risico dat ik dadelijk opgescheept zit met een tweedehands bak waar nog veel meer niet aan deugt? Verders doet de monitor het prima namelijk.
kleur warmer en dan roder??? dat kan dus niet, hij zal wel kouder zijn geworden wat me sowieso logischer lijkt maja.
je moni (of wat dan ook) op sturen naar zoiets is altijd een risico maar je kunt toch gewoon gaan klagen als ze je idd een 2e hands bak terug sturen?
je moni (of wat dan ook) op sturen naar zoiets is altijd een risico maar je kunt toch gewoon gaan klagen als ze je idd een 2e hands bak terug sturen?
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Is inderdaad wat onduidelijk van mij. De kleurtemperatuur daalt dus, wat een rodere gloed tot gevolg heeft en dat ziet er warmer uit (warmer in tegenstelling tot het killer uitziende blauw op hoge kleurtemperaturenOp zaterdag 20 april 2002 14:49 schreef Termy het volgende:
kleur warmer en dan roder??? dat kan dus niet, hij zal wel kouder zijn geworden wat me sowieso logischer lijkt maja.