Toon posts:

msi geforce4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen ik sta op het punt om een geforce4 te kopen, nu heb ik hier en daar gelezen dat het niet veel uitmaakt welke je pakt, omdat ze in feite allemaal het zelfde zijn.

Maar per fabrikant zie je toch altijd grote prijsverschillen dus heb ik besloten om voor 1 van de goedkoopste te gaan! de MSI ti4400!! maar ik zou graag deze kaart eerst willen zien voordat ik hem ga kopen (het oog wil ook wat ;) )! de diversen kaarten van Gainward, asus en leadtek zijn al allemaal in reviews voorbij gekomen en ze zien er leuk uit maar ik ben niet vanplan om 50 tot 100 gulden meer te betalen voor een kleurtje!

dus.... als iemand (medetweaker :) )me zou kunnen helpen, ben ik ook weer blij! :P

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Had een vergelijkbaar "probleem" bij het kopen van mijn gf2ti toendertijd. (MSI geworden)
Je moet gewoon kijken wat je ermee wilt doen, hoe lang je met de kaart wilt doen en welke opties je interesse hebben.
Waarom zou je met de goedkoopste niet vooruit kunnen? het maakt echt niet zoveel in prestatie uit dat je de gok niet zou kunnen wagen. :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 14:04 schreef 2Dutch het volgende:
Had een vergelijkbaar "probleem" bij het kopen van mijn gf2ti toendetijd. (MSI geworden)
Je moet gewoon kijken wat je ermee wilt doen, hoe lang je met de kaart wilt doen en welke opties je interesse hebben.
Waarom zou je met de goedkoopste niet vooruit kunnen? het maakt echt niet zoveel in prestatie uit dat je de gok niet zou kunnen wagen. :)
ik heb slechte ervaringen met msi in combinatie met hogere FSB >:) ! maar goede vent wat ik ben wil ik ze toch nog een kans geven :P!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Aha, dan komt dat er nog bij :P
IK heb toen de MSI gekozen omdat ie goed genoeg was, deluxe uitvoering...
Was alleen niet zo goed te overklokken, maar ik overklok niet > keuze gemaakt :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 14:11 schreef 2Dutch het volgende:
Aha, dan komt dat er nog bij :P
IK heb toen de MSI gekozen omdat ie goed genoeg was, deluxe uitvoering...
Was alleen niet zo goed te overklokken, maar ik overklok niet > keuze gemaakt :)
I rest my case!! :)

maar nu heb ik dat ding nog niet gezien :'(

ben bijvoorbeeld erug benieuwd of hij coolribben op het geheugen heeft! :9 :7

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:57
Ik heb deze kaart toevallig net besteld bij Perfect Systems. Er zijn niet zo bar veel reviews van te vinden maar ik ben van mening dat de performance van de Ti4400 kaarten onderling niet zo veel verschilt. Overclocken wil ik niet en dus is de prijs&bundle interessant.

Hier is in ieder geval een review voor je:
http://gamespot.com/gshw/filters/products/0,12844,561109,00.html

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:07
Op zaterdag 20 april 2002 14:14 schreef Needforspeed het volgende:

ben bijvoorbeeld erug benieuwd of hij coolribben op het geheugen heeft! :9 :7
Nope ;(

MSI heeft zelfs bij de ti4600 geen coolribben en dus ook niet bij de 4400
kijk maar ff bij:

http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/spec/8871.htm

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik heb de MSI 8871 (ti 4400).
Geen koelribben op het geheugen, maar dat is niet echt een probleem, want ik kan hem zonder problemen overklokken naar ti 4600 speeds (300 mhz core/650 mhz mem)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zie net op de site van paradigit.nl dat de leadtek gf4ti4400, met die grote sink, 399euro kost, ik denk dat dat een typfout is. Maar misschien kan je er gebruik van maken ;)

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 14:29
ik heb de msi geforce4 ti 4400 echt een super kaart.

ga ff naar http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/spec/8871.htm
hier staat de kaart met afbeelding en specificaties.

als je hem overclock loopt hij net zo snel als een geforce4 ti 4600

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 14:29
Op zaterdag 20 april 2002 20:57 schreef ReseT het volgende:
Ik zie net op de site van paradigit.nl dat de leadtek gf4ti4400, met die grote sink, 399euro kost, ik denk dat dat een typfout is. Maar misschien kan je er gebruik van maken ;)
nee is geen type fout ik heb hem voor deze prijs daar gekocht.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je 2 kaarten? :?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

De MSI 4400
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/pic/8871.jpg

De Gauward 4400
Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/hard/grfx/gainward_ti4400/front2.jpg

De MSI heeft zo te zien dus geen koelblokken op de ramchips.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 20:57 schreef ReseT het volgende:
Is geen typfout, de 4600 is rond de 480E............

De msi lijkt me overigens beter te OC'en dan de leadtek aangezien je bij de leadtek voor het aanbrengen van een nieuwe cooler (bijv. water) wel erg veel moet verbouwen aan je kaartje...........
Pagina: 1