[SOF2] Buglist

Pagina: 1
Acties:

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
ik weet dat er al veel SOF2 topics voorbij zijn geweest, maar dit is heel iets anders dan media en hulp bij 't game..

Dit is een Buglist!

Alle bugs die je bent tegengekomen in SOF2 (2CD BETA of Multiplayer test) kan je hier geven en ik zet ze dan hierop, zo kan je altijd weten waarom je nou eigenlijk de volle versie moet kopen :-)

Bugs Soldier of Fortune 2 Multiplayer Test
• Iemand hoofd eraf schieten met een Socom (Ik had Lag toen 't gebeurde)

Bugs Soldier of Fortune 2 BETA (2CD)
• Random Map Generator fails Sniper (Sometimes miss when positive you would hit him)
• Failed AI (Ze doen niks)
• Ventjes schieten soms in de muur dus als jijzelf ergens anders staat
• Je hebt ergens op een plaats een ventje staan en als je daarop schiet met een AK (lukt niet met ander wapen) splasht ie helemaal uitelkaar met 1 kogel
• Much Insta death
• Helicopter vliegt zonder je aan.. (?)
• level gaat gewoon verder je schiet niet of nix , maar dan heb je het level gewoon gehaald
• mannetjes schieten door bomen
• alarm gaat af terwijl je niet KAN gezien zijn

Als jullie hier niet aan doen hier bij GoT-SP vindt ik 't wel jammer, maar dan kan ie dicht.. Maar please laten we nog even kijken hoe iedereen reageerd ItSnows :)

/edit/
Om 't nou nog duidelijker te maken: Als je ook meer één bug bent tegengekomen in de 2CDBeta dan moet je ze via GoT (of email) aan mij geven en dan maken we er een lijstje van! En op een gegeven moment kunnen we misschien ook nog dit lijstje naar Raven of Activision mailen, en dan zijn ze juist blij dat de beta massaal is uitgelekt

Goed plan of niet?
/edit/

/edit2/
In verband met de 24UurEdit knop heb ik eventjes snel een page gemaakt waar we nu ook de bugs opzetten, klik hier
/edit2/

[sub]Updated: 20-04-'02 op 17:49[/sub]

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 14:48
Wat heeft dat voor een nut?? Ga je dit dan doorgeven aan de makers?? Ik neem aan dat er nog bugs in de BETA zitten. Maar die zullen echt wel worden opgelost. Ik vind dit maar een nutteloos topic.

Verwijderd

ik zou wel is willen weten waar je die beta vandaan hebt :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:19
Ik denk dat ze ondertussen al veeeel verder zijn met de ontwikkeling van SOF2 is beta 0.13 als ik me niet vergis.

En als je alle bugs wil gaan geven, ben je wel een week verder, in die 2cd beta stikt het van bugs.

• Switch
Ik snap 't al, jullie waarderen dit weer 'es niet.. Als er nog meer van dit soort reacties komen mag ie van mij dicht :(

PS: Ik wil alleen met bugs verzamelen, wat is daar dan zo erg aan? :\

Verwijderd

maare jongens ik neem aan dat de beta (2cd) van een FTP komt????

• Switch
Zelf heb ik de 2CDBeta niet (Hij's wel ilelgaal maar dat wist je vast al), maar ik wil wel weten of iemand al *serieuze* bugs geeft gevonden in 't spel.

Ik krijg de 2CD beta maandag van een vriend, of niet hij's gierig bezig. Anders koop ik em wel :9~

Al die FTP's zitten vol met pr0n en P2P software is ook weer retesloom.

Maar dit onderwerp komt opeens bij de leech, en ik willem bij de bugs houden graag :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:48
nix. maar hier moet altijd iedereen negatief doen.

Ik speel geen SoF2, maar als ik dat speelde zou ik wel meehelpen :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

Ik vind het juist een goed idee,
zo haalt activison misschien de bugs eruit in plaats van de on-ontdekte bugs erin te laten :9

STUFU hl2

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Mja, Beta versies == Bugs hebben, das logisch, maar als je nu echt rare bugs vind en je denkt dat de makers ze niet zien, okee, mail ze dan naar de makers :? Iniedergeval veel gameplezier, Russel :)

Verwijderd

Door GothinkY - zaterdag 20 april 2002 14:28

--------------------------------------------------------------------------------

• geertb
Op zaterdag 20 april 2002 14:40 schreef GothinkY het volgende:
Uhm, als er geen legale 2cd beta uit is, dan zal ie inderdaad wel van een FTP zijn, of zijn er "echte" beta-testers voor die 2cd versie?

• Switch
Bedankt Hepp :P

Maar Ravensoft kan altijd over de bugs heenkijken of wat dan ook

Je hebt vaak genoeg dat spellen die uitgebreid getest zijn nog best wat bugs hebben

Neem bijvoorbeeld Hitman: Codename 47, prachtig concept en graphics voro die tijd, maar vol met bugs! Je kon door deuren heenschieten, je viel on-eindeloos uit liften en ga zo maar door..

Dus voor een toppertje als SOF2 moeten we natuurlijk iets doen, en 't eerste op de lijst is helpen met bugs-vinden.

Maar ik wil nieut dat dit een topicje wordt waarbij we gaan discussieren over beta's en bug's, maar een draadje met bugs!

Deze discussie kan altijd nog verder op MSN/ICQ/AOl whatever :P

I kdacht dat ik 't nooit zou zeggen maar,

[b]We want bugs![/b]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die beta van SoF 2 is illegaal (goh echt ;)). Nou is het heel vriendelijk aangeboden om daar bugs uit te gaan halen en die aan Raven/Activision te geven maar die doen er echt niks mee ;).

Ze hebben hun eigen beta team dat gewoon full-time test op bugs. Daarnaast zouden ze je absoluut niet serieus nemen want ze zijn er echt niet blij mee dat de beta geleaked is hoor.

Beta's release je (ook binnenshuis) gewoon om te kijken wat er al wel en niet prettig werkt, een beta zonder bugs is niet leuk ;).
Ondertussen is die 2cd beta al weer een week of wat uit en zijn ze bij Raven echt wel al een stuk verder met ontwikkelen.

Initiatief is vriendelijk maar ik ben bang dat er weinig nut in zit ;).

• geertb
Mja, ik bennet met IceStorm eens, Shock3r ik denk niet dat de makers veel zullen doen met je mailtjes, ze hebben inderdaad niet voor niks hun eigen betateam.
Ze zullen zich nog eerder afvragen hoe jij aan die beta komt :)

• Switch
Mjah, ik had iets verder moeten denken..

Maarja als je je verveelt ga je rare dingen doen..

Kom er nu pas achter dat Ravensoft me nooit serieus had genomen, maar de plaatselijke GoT-er weet dan wel waar de bugs zitten zodat ie ze misschien kan ontlopen. Of draai ik nu weer door? :-)

• geertb
Op zaterdag 20 april 2002 14:47 schreef Shock3r het volgende:

Kom er nu pas achter dat Ravensoft me nooit serieus had genomen, maar de plaatselijke GoT-er weet dan wel waar de bugs zitten zodat ie ze misschien kan ontlopen. Of draai ik nu weer door? :-)
Mja, misschien dat wel handig kan zijn voor de GOT-er :) Maargoed die 2cd beta is illegaal en volgens de FAQ mag het dan ook niet.(tenminste zo denk ik erover :) )

• Switch
Er zijn toch al 2 topics over de beta en demo (ook de 2CD Beta). Dus 't mag wel van de Modjes :-)

Maarja..

Verwijderd

ik heb vaak een bug dat ik met de snipper precies op het hoofd richt en schiet, maar dan toch gewoon mis is...

Verwijderd

misschien waait het daar te hard ofzo is toch boven op een dak :P

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 15:20 schreef GothinkY het volgende:
misschien waait het daar te hard ofzo is toch boven op een dak :P
ik had het over een random map :P

Verwijderd

losse flodders? :P ff geintjes nou houd ik op jonges :)

Verwijderd

wat heeft het nou voor zin om van een beta die niet gereleased is een bug list te maken?

ik kan ze van de 2cd beta ook wl posten, denk dat er niet zoveel characters in een post kunnen

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:24
In het eerste level heb ik ook al een paar bugs ontdekt ( dus in Prague ) :

- Zo was het 1 x stond ik recht voor een mannetje doettie nix :?
- Ventjes schieten soms in de muur dus als jijzelf ergens anders staat
- Je hebt ergens op een plaats een ventje staan en als je daarop schiet met een AK ( luktniet met ander wapen ) splasht ie helemaal uitelkaar met 1 kogel :?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 15:51 schreef Timocos het volgende:
In het eerste level heb ik ook al een paar bugs ontdekt ( dus in Prague ) :

- Zo was het 1 x stond ik recht voor een mannetje doettie nix :?
- Ventjes schieten soms in de muur dus als jijzelf ergens anders staat
- Je hebt ergens op een plaats een ventje staan en als je daarop schiet met een AK ( luktniet met ander wapen ) splasht ie helemaal uitelkaar met 1 kogel :?
stond ie in de buurt van een deur?

- veel insta death moments

• Ikkuh84
Op zaterdag 20 april 2002 15:59 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

stond ie in de buurt van een deur?
Nope stond niet bij een deur maar gewoon achter een krat daarom vond ik ut ook al zo vreemd.

Verwijderd

Bij mij knalt SOF2 er gewoon uit, als de omgeving drukker wordt, knalt hij naar de bureaublad terug...

• Switch
Thnx, ik zet ze eventjes op de lijst =)

/edit/
Ze staan erbij! :)
/edit/

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 14:40

cky

- helicopter vliegt zonder je aan..
- level gaat gewoon verder je schiet niet of nix , maar dan heb je het levewl gewoon gehaald
- mannetjes schieten door bomen
- alarm gaat af terwijl je niet KAN gezien zijn
en nog allemaal heeeeeeel irritanet bugs waardoor ik het maar ff heb opgegeven voor deze week

• Switch
Op zaterdag 20 april 2002 14:28 schreef GothinkY het volgende:
Om hier eventjes op terug te komen, ik denk dat de meeste hem van een P2P product vandaan heeft gehaald (Kazaa, Grokster, Direct Connect en eDonkey).

Ik denk dat de Twieker 'm van P2P software haalt, maar we zullen er maar verder in opgaan wel? O-)

Maar heeft iemand nog meer bugs encountered? *D

/edit/
Bedankt cky! Ze staan erbij
/edit/

/edit2/
Misschien maak ik maar een kleine page met alle bugs want als ik steeds edit gaat 't ooit fout, ik kan bijvorobeeld niet meer editten na 24 Uur van m'n laatste edit/posting. Dus ik maak wel effetjes snel een apge =)

• Switch
Ik heb eventjes snel de page gemaakt, ik zal proberen 'm zo up2date mogelijk te houden!

Klik!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 20 april 2002 17:07 schreef Shock3r het volgende:
Ik denk dat de Twieker 'm van P2P software haalt, maar we zullen er maar verder in opgaan wel? O-)
Zonder er verder op in te gaan, ik hoop toch dat de tweaker het niveau van P2P wel iets te boven gaat >:) :+

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:19 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Zonder er verder op in te gaan, ik hoop toch dat de tweaker het niveau van P2P wel iets te boven gaat >:) :+
Aan de het aantal warez meldingen in SM nav. de SOF2 release denk ik van niet :X :X

Shock3r: zeer nobel streven maar helaas denk ik dat niemand er iets aan heeft zonder oplossing :P

• Ikkuh84
Op zaterdag 20 april 2002 19:12 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Aan de het aantal warez meldingen in SM nav. de SOF2 release denk ik van niet :X :X

Shock3r: zeer nobel streven maar helaas denk ik dat niemand er iets aan heeft zonder oplossing :P
Je kunt dan wel later kijken als de final uit is of ze de fouten eruit hebben gehaald ...

• Switch
Da's ook waar, toch nuttig zo'n list hé ;P

• Switch
Heeft niemand nog bugs ontdekt? Want ik wil neit geloven dat dit deenige zijn :9

• Ikkuh84
Tja ik speel bijna niet meer de Beta , ik wacht liever op de final speeld denk ik fijner en minder bugs ...

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 10:18 schreef Shock3r het volgende:
Heeft niemand nog bugs ontdekt? Want ik wil neit geloven dat dit deenige zijn :9
Ja ik :P , als je opgepikt wordt vanuit texas om naar columbia te gaan , dan kan je om dat platform lopen , en der staat een groot machinegeweer , ik had dat machinegeweer gepakt en leeg geschoten op de piloot >:) vervolgens stap ik in de helicoper , en als nog vliegt ie weg met mij |:( terwijl der echt niet veel van die piloot over was :7

• Ikkuh84
Of al meteen in het begin van het spel als je het eerste ventje al neerlegd dan vraagt die andere nog steeds naar een sigaret aan hem terwijl die andere dood is |:(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

Wildfire

Joy to the world!

FTP-Server? P2P? Brrrr, veels te omslachtig. Gewoon de bèta van je newsserver binnentrekken, dat gaat tenminste lekker eenvoudig èn snel... :)

Nee ik ga niet zeggen in welke groepen en nee, ik doe ook geen requests

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 11:54 schreef Brian Dickens het volgende:
FTP-Server? P2P? Brrrr, veels te omslachtig. Gewoon de bèta van je newsserver binnentrekken, dat gaat tenminste lekker eenvoudig èn snel... :)

Nee ik ga niet zeggen in welke groepen en nee, ik doe ook geen requests
Post dan niet ofzo... Er zijn genoeg andere fora waar je frustraties over dit soort geintjes kwijt kunt!
Pagina: 1