ik weet dat er al veel SOF2 topics voorbij zijn geweest, maar dit is heel iets anders dan media en hulp bij 't game..
Dit is een Buglist!
Alle bugs die je bent tegengekomen in SOF2 (2CD BETA of Multiplayer test) kan je hier geven en ik zet ze dan hierop, zo kan je altijd weten waarom je nou eigenlijk de volle versie moet kopen :-)
Bugs Soldier of Fortune 2 Multiplayer Test
• Iemand hoofd eraf schieten met een Socom (Ik had Lag toen 't gebeurde)
Bugs Soldier of Fortune 2 BETA (2CD)
• Random Map Generator fails Sniper (Sometimes miss when positive you would hit him)
• Failed AI (Ze doen niks)
• Ventjes schieten soms in de muur dus als jijzelf ergens anders staat
• Je hebt ergens op een plaats een ventje staan en als je daarop schiet met een AK (lukt niet met ander wapen) splasht ie helemaal uitelkaar met 1 kogel
• Much Insta death
• Helicopter vliegt zonder je aan.. (?)
• level gaat gewoon verder je schiet niet of nix , maar dan heb je het level gewoon gehaald
• mannetjes schieten door bomen
• alarm gaat af terwijl je niet KAN gezien zijn
Als jullie hier niet aan doen hier bij GoT-SP vindt ik 't wel jammer, maar dan kan ie dicht.. Maar please laten we nog even kijken hoe iedereen reageerd ItSnows
/edit/
Om 't nou nog duidelijker te maken: Als je ook meer één bug bent tegengekomen in de 2CDBeta dan moet je ze via GoT (of email) aan mij geven en dan maken we er een lijstje van! En op een gegeven moment kunnen we misschien ook nog dit lijstje naar Raven of Activision mailen, en dan zijn ze juist blij dat de beta massaal is uitgelekt
Goed plan of niet?
/edit/
/edit2/
In verband met de 24UurEdit knop heb ik eventjes snel een page gemaakt waar we nu ook de bugs opzetten, klik hier
/edit2/
[sub]Updated: 20-04-'02 op 17:49[/sub]
Dit is een Buglist!
Alle bugs die je bent tegengekomen in SOF2 (2CD BETA of Multiplayer test) kan je hier geven en ik zet ze dan hierop, zo kan je altijd weten waarom je nou eigenlijk de volle versie moet kopen :-)
Bugs Soldier of Fortune 2 Multiplayer Test
• Iemand hoofd eraf schieten met een Socom (Ik had Lag toen 't gebeurde)
Bugs Soldier of Fortune 2 BETA (2CD)
• Random Map Generator fails Sniper (Sometimes miss when positive you would hit him)
• Failed AI (Ze doen niks)
• Ventjes schieten soms in de muur dus als jijzelf ergens anders staat
• Je hebt ergens op een plaats een ventje staan en als je daarop schiet met een AK (lukt niet met ander wapen) splasht ie helemaal uitelkaar met 1 kogel
• Much Insta death
• Helicopter vliegt zonder je aan.. (?)
• level gaat gewoon verder je schiet niet of nix , maar dan heb je het level gewoon gehaald
• mannetjes schieten door bomen
• alarm gaat af terwijl je niet KAN gezien zijn
Als jullie hier niet aan doen hier bij GoT-SP vindt ik 't wel jammer, maar dan kan ie dicht.. Maar please laten we nog even kijken hoe iedereen reageerd ItSnows
/edit/
Om 't nou nog duidelijker te maken: Als je ook meer één bug bent tegengekomen in de 2CDBeta dan moet je ze via GoT (of email) aan mij geven en dan maken we er een lijstje van! En op een gegeven moment kunnen we misschien ook nog dit lijstje naar Raven of Activision mailen, en dan zijn ze juist blij dat de beta massaal is uitgelekt
Goed plan of niet?
/edit/
/edit2/
In verband met de 24UurEdit knop heb ik eventjes snel een page gemaakt waar we nu ook de bugs opzetten, klik hier
/edit2/
[sub]Updated: 20-04-'02 op 17:49[/sub]