Ik ben op zoek naar een cordless mouse die met gemak 4 meter haalt. Weten jullie een muis (< 40 euro) die dat haalt en/of wil je de maximale range + type van je muis posten.
Niet binnen je budget, maar de Logitech Mouseman cordless optical haalt bij mij met gemak >5 meter. Ik heb ook de gewone cordless met bal, maar die had een iets minder groot bereik geloof ik.Op zaterdag 20 april 2002 13:41 schreef j.bouwmeester het volgende:
Ik ben op zoek naar een cordless mouse die met gemak 4 meter haalt. Weten jullie een muis (< 40 euro) die dat haalt en/of wil je de maximale range + type van je muis posten.
idd als je logitech of microsoft wilt dan heb je een te klein budget maar die halen zeker wel 4 meter...Op zaterdag 20 april 2002 13:56 schreef DAzN het volgende:
[..]
Niet binnen je budget, maar de Logitech Mouseman cordless optical haalt bij mij met gemak >5 meter. Ik heb ook de gewone cordless met bal, maar die had een iets minder groot bereik geloof ik.
Anders moet je eens op zoek naar trust,dexa of andere goedkopere merken...
Verwijderd
k heb zo`n oude cordless muis van logitech die werkt nog op zo`n 7 meter schat ik
( wel beetje zitten modden @ reciever side )
Die heb ik ook... Haalt 2 meter hier... Hm. Mag ik de gegevens van die reciever mod? Vetter antennetje dr op zeker?Op zaterdag 20 april 2002 13:56 schreef DAzN het volgende:
[..]
Niet binnen je budget, maar de Logitech Mouseman cordless optical haalt bij mij met gemak >5 meter. Ik heb ook de gewone cordless met bal, maar die had een iets minder groot bereik geloof ik.
Forget your fears...
...and want to know more...