Afstand Cordless Mouse

Pagina: 1
Acties:

• j.bouwmeester
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik ben op zoek naar een cordless mouse die met gemak 4 meter haalt. Weten jullie een muis (< 40 euro) die dat haalt en/of wil je de maximale range + type van je muis posten.

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 13:41 schreef j.bouwmeester het volgende:
Ik ben op zoek naar een cordless mouse die met gemak 4 meter haalt. Weten jullie een muis (< 40 euro) die dat haalt en/of wil je de maximale range + type van je muis posten.
Niet binnen je budget, maar de Logitech Mouseman cordless optical haalt bij mij met gemak >5 meter. Ik heb ook de gewone cordless met bal, maar die had een iets minder groot bereik geloof ik.

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Op zaterdag 20 april 2002 13:56 schreef DAzN het volgende:

[..]

Niet binnen je budget, maar de Logitech Mouseman cordless optical haalt bij mij met gemak >5 meter. Ik heb ook de gewone cordless met bal, maar die had een iets minder groot bereik geloof ik.
idd als je logitech of microsoft wilt dan heb je een te klein budget maar die halen zeker wel 4 meter...
Anders moet je eens op zoek naar trust,dexa of andere goedkopere merken...

System Specs!

Verwijderd

k heb zo`n oude cordless muis van logitech die werkt nog op zo`n 7 meter schat ik :) ( wel beetje zitten modden @ reciever side )

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op zaterdag 20 april 2002 13:56 schreef DAzN het volgende:

[..]

Die heb ik ook... Haalt 2 meter hier... Hm. Mag ik de gegevens van die reciever mod? Vetter antennetje dr op zeker? :)

Forget your fears...
...and want to know more...