Wat ontzettend flauw zeg

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik bedoel, jullie hebben hier een heel goed specifiek forum over allerhande computerzaken, terwijl ik een heel algemeen forum heb over van alles en nog wat.
Het bijt elkaar totaal niet, het vult elkaar eerder aan. Ik wil alleen maar een link leggen, een brug slaan tussen onze forums. Als iemand van hier bij ons moderator wordt op het onderdeel "Multimedia", dan betekent dat ook dat hij of zij onze members voor iedere specifieke vraag doorverwijst naar hier. Het is dus ook een stukje wederzijdse reclame.
Maar wat dan nog? Ik verdien geen geld met mijn forum ofzo. We doen dit toch allemaal voor de lol? Het botweg op slot gooien van iedere topic waarin "reclame" wordt gemaakt voor een ander, niet concurrerend, forum vind ik tamelijk kortzichtig. Alsof dat zonder meer een ligitiem argument is om iets op slot te gooien.

Ik kom hier met de witte vlag! Shake hands en goederen uitwisselen. Peper en zout voor buffelhuiden, zoiets. Niet gelijk in paniek raken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:43

FCA

Het gaat dus hierover:

[topic=473541/1/50]

Culturele uitwisseling? Zoek geschikte mensen op je eigen forum zou ik zeggen... Zijn er vast wel, anders is een modje niet eens nodig lijkt me.

Verandert z'n sig te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Dat heb ik nou nog nooit gezien :?

En hiet zijn we ook goed in de Algemene Fora hoor :)

Maar die kun jij nog niet allemaal zien :P ;)

Ohja jouw forum is nog een beetje in beginnersstadium :? Ik vraag hier toch ook geen mensen voor mijn forum :? http://forum.dinamite.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giebels ik ken jou!

Jij bent een heel vervelend mannetje. Vals spelen met on-line games om er geld mee te verdienen.

En als iemand anders laat zien dat er een fout in het systeem wordt je kwaad. Klagen bij de webmaster en doen alsof je zelf eerlijk speelt.... :r

Spammen op andere sites voor je eigen clubje is ook niet netjes. :(

Rot toch op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:25 schreef Giebels het volgende:
Ik bedoel, jullie hebben hier een heel goed specifiek forum over allerhande computerzaken, terwijl ik een heel algemeen forum heb over van alles en nog wat.
Het bijt elkaar totaal niet, het vult elkaar eerder aan. Ik wil alleen maar een link leggen, een brug slaan tussen onze forums. Als iemand van hier bij ons moderator wordt op het onderdeel "Multimedia", dan betekent dat ook dat hij of zij onze members voor iedere specifieke vraag doorverwijst naar hier. Het is dus ook een stukje wederzijdse reclame.
Maar wat dan nog? Ik verdien geen geld met mijn forum ofzo. We doen dit toch allemaal voor de lol? Het botweg op slot gooien van iedere topic waarin "reclame" wordt gemaakt voor een ander, niet concurrerend, forum vind ik tamelijk kortzichtig. Alsof dat zonder meer een ligitiem argument is om iets op slot te gooien.

Ik kom hier met de witte vlag! Shake hands en goederen uitwisselen. Peper en zout voor buffelhuiden, zoiets. Niet gelijk in paniek raken. :)
Iemand die serieus is neemt contact op met de mensen van dat forum via ICQ, email of iets anders. Dat doe je NIET via een forum: dat is wel degelijk SPAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
Hmm wel lekker druk hiewr. Ff kijke waar ik moet beginnen: tweakerrrr eerst maar, want ik word hier ineene van alles beschuldigd.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt Tweakert, maar de laatste keer dat ik een computerspelletje speelde is toch al gauw zoon 7 jaar geleden. Online heb ik het zelfs nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
FCA, we hebben aardig wat members en daar zitten hele "geschikte peren" tussen, maar dus vrijwel niemand met verstand van pc's, vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

tweakerrrr-> rustig, rustig.. vetes knok je maar uit via ICQ.

Giebels-> Ik wist eerst niet waar je het over had, tot FCA zo aardig was om het een en ander te verduidelijken.
En wat je daar post is wel degelijk spam. Dat jij niks met je forum verdient helpt daar weinig aan; om te voorkomen dat er hier mensen geronseld worden, hebben we een aantal regels ingesteld.

Waarom vraag je niet één van je regulars om er mod te worden? Dat doen wij ook namelijk; ik heb afgelopen week 5 nieuwe mensen "aangenomen", die allemaal een regular zijn in het forum waar ze nu modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 20:19
En toch blijft het spam. En dat mag hier niet.

Ik geloof dat het traag was die een heel mooi voorbeeldje had over de kromme gedachtengang van mensen die erbij zeggen dat het 'geen spam' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op zaterdag 20 april 2002 13:43 schreef Giebels het volgende:
FCA, we hebben aardig wat members en daar zitten hele "geschikte peren" tussen, maar dus vrijwel niemand met verstand van pc's, vandaar dus.
Als er niemand op jouw forum zit met verstand van pc's heb je daar toch ook geen moderator voor nodig :?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 13:43 schreef Giebels het volgende:
Dan kun je net zo goed je hele forum opdoeken, want als er niemand is die een ander kan helpen dan heb je niks.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 13:42 schreef Giebels het volgende:
maar de laatste keer dat ik een computerspelletje speelde is toch al gauw zoon 7 jaar geleden. Online heb ik het zelfs nog nooit geprobeerd.
Hieruit kan ik merken dat je LIEGT!
Iedereen die regelmatig computerd en helemaal met multimedia bezig is, speelt ten minste SOMS een spel. Dat de laatste keer 7 jaar terug was KAN gewoon NIET!

Tenminste, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat dat bij iemand zo is. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
ItSnows, je hebt niet helemaal ongelijk om dit SPAM te noemen, maar het is nogal simpel om te denken dat alles wat riekt naar SPAM ook per definitie fout is. Ten eerste ben ik hier al een tijdje geregd, ook al post ik bijzonder weinig. Verder laat ik hier niet een bericht achter om niet meer terug te keren ofzo. Ik ga gewoon de dialogen aan.
Bovendien verdien ik er geen geld mee ofzo. Ik vind het een beetje dom om alle waarin zogenaamd "reclame" wordt gemaakt voor iets, om dat dan maar zonder pardon weg te kijlen. Beetje rechtlijnig en kortzichtig. Enig gevoel voor en nuance zou toch welkom zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:47 schreef DataBeest het volgende:

[..]
Rustig jij :)
Dat hoef nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Beste Giebels:

Ik ga het simpel met je maken.

1. Je weet wat spam inhoudt? (Zo niet, kijk even hier

Als je me dan nog durft te vertellen dat je niet spammed, ben je knap.

2. Je vraagt op dit forum of mensen naar jouw forum willen komen, iets waar jij beter van wordt. Je zoekt mensen met kennis door te spammen, dat is nou niet echt de manier waarop je dit normaliter doet. (Zie ook deze post

3. Als je thread wordt gesloten, neem je normaliter contact op met de persoon die hem sluit, je opent niet een nieuwe. Daarnaast is het nogal onverstandig om dit soort dingen zo open op een forum te zetten, je overlegt het meestal eerst even met de crew van het forum waar je dit soort crap gaat plaatsen. (Met een modje of HGA of Admin en die zal het dan overleggen in een crewforum.)

4. Als het je nu nog niet duidelijk is, dan weet ik het ook niet meer. :z

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:48 schreef Giebels het volgende:
ItSnows, je hebt niet helemaal ongelijk om dit SPAM te noemen, maar het is nogal simpel om te denken dat alles wat riekt naar SPAM ook per definitie fout is. Ten eerste ben ik hier al een tijdje geregd, ook al post ik bijzonder weinig. Verder laat ik hier niet een bericht achter om niet meer terug te keren ofzo. Ik ga gewoon de dialogen aan.
Bovendien verdien ik er geen geld mee ofzo. Ik vind het een beetje dom om alle waarin zogenaamd "reclame" wordt gemaakt voor iets, om dat dan maar zonder pardon weg te kijlen. Beetje rechtlijnig en kortzichtig. Enig gevoel voor en nuance zou toch welkom zijn lijkt me.
Nee juist niet. De strakke methode die wij gebruiken laat geen enkele vorm van twijfel achter: SPAM = niet gewenst. Zelfs het posten van websites door users weren we zo veel mogelijk. Daar hebben we andere methodes voor op GoT.

Voor het noteren van verzoeken door users kun je je signature gebruiken. Na verloop van tijd ken je hier zelfs de users en kun je eventueel iemand eens vragen via ICQ of email maar niet als onderwerp van een topic.

edit: die Floris moet weer eerder zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
Op zaterdag 20 april 2002 13:47 schreef Exirion het volgende:
Dan kun je net zo goed je hele forum opdoeken, want als er niemand is die een ander kan helpen dan heb je niks.
Daarom heb ik juist een mod nodig daar!
Maar das nie helmaal waar natuurlijk, want iedereen die een pc heeft weet wel eens wat, dus zo helpen we elkaar. Of als iemand een leuk proggie ofzo heeft ontdekt bij ons, dan kun je dat daar bekend maken of erover lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 13:48 schreef Giebels het volgende:
maar het is nogal simpel om te denken dat alles wat riekt naar SPAM ook per definitie fout is. Ten eerste ben ik hier al een tijdje geregd, ook al post ik bijzonder weinig. Verder laat ik hier niet een bericht achter om niet meer terug te keren ofzo. Ik ga gewoon de dialogen aan.
Dit klinkt als 'ik post niet in die topic die in de FAQ vermeld wordt, want mijn probleen is veel belangrijker dan van de andere mensen die hetzelfde probleem als ik hebben'.

Wat maakt jouw spam anders dan andere spam? Wat boeit het dat je er niks meer verdient? Reclame is reclame. Ook voor non-profit doeleinden.

Als we dit gaan toestaan dan krijgen we straks dat iedereen op GoT z'n eigen website gaat lopen aanprijzen. Zou een onaangename bende worden, en dat niemand er iets mee verdient maakt niks uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef Giebels het volgende:
Daarom heb ik juist een mod nodig daar!
Wie gaat z'n tijd zitten verdoen op een forum waar niemand iets weet? Dan wordt het een soort: 'zit je met een probleem? vraag het onze mod'. Binnen 1 maand loopt je mod gillend weg omdat ie z'n tijd verdoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef ItSnows het volgende:
Voor het noteren van verzoeken door users kun je je signature gebruiken. Na verloop van tijd ken je hier zelfs de users en kun je eventueel iemand eens vragen via ICQ of email maar niet als onderwerp van een topic.
Niet helemaal: ik heb in het verleden bij een aantal mensen het verzoek geplaatst of ze hun sig ff aan wilden passen vanwege het hoge banensite-gehalte.
Dus ook daar zijn we niet altijd even blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 23:19
Net alsof een mod met kennis het niveau kan opkrikken in een forum.

Volgens mij hoeven mod's helemaal geen kennis te hebben :P

Trouwens, ik zoek ook nog mod's :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
Jullie moeten wel iets beter lezen, want ik heb nooit gezegd dat ik niet SPAM. Ik probeer er alleen enige nuance in aan te brengen. SPAM is ook per definitie ongewenst, terwijl ik de hoop had dat mijn post wellicht gewenst zou zijn. Ik wijs namelijk op een leuke mogelijkheid en vind het dan niet vreemd als er positieve reacties op komen, ipv allemaal negatieve.

Verder ben ik niet zo van achterlangs, maar liever openlijk op het forum. Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Oké, als dit voor jullie allemaal maar een vermoeiende herhaling is van bekende feiten, dan zou je me daarop kunnen wijzen ofzo en vragen of ik even met die of die contact op wil nemen, maar om het mij nu kwalijk te nemen dat ik dit openblijk bespreek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:53 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Niet helemaal: ik heb in het verleden bij een aantal mensen het verzoek geplaatst of ze hun sig ff aan wilden passen vanwege het hoge banensite-gehalte.
Dus ook daar zijn we niet altijd even blij mee.
Woei :P
Is maar goed dat ik mod ben en geen HG >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 13:57 schreef Giebels het volgende:
Jullie moeten wel iets beter lezen, want ik heb nooit gezegd dat ik niet SPAM. Ik probeer er alleen enige nuance in aan te brengen. SPAM is ook per definitie ongewenst, terwijl ik de hoop had dat mijn post wellicht gewenst zou zijn. Ik wijs namelijk op een leuke mogelijkheid en vind het dan niet vreemd als er positieve reacties op komen, ipv allemaal negatieve.
Tja dat zegt iedereen die spamt... men vindt het eigen project namelijk altijd leuk en handig voor anderen, anders begint men er niet aan :)
Verder ben ik niet zo van achterlangs, maar liever openlijk op het forum. Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Oké, als dit voor jullie allemaal maar een vermoeiende herhaling is van bekende feiten, dan zou je me daarop kunnen wijzen ofzo en vragen of ik even met die of die contact op wil nemen, maar om het mij nu kwalijk te nemen dat ik dit openblijk bespreek...
ehh ik denk dat je het van de andere kant moet bekijken, niet het openlijke wordt bestreden maar het spammen. dat gebeurt en dat is niet gewenst, of je het nu openlijk of niet doet maakt dan niet uit.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 14:01 schreef Alfredt het volgende:
Tja dat zegt iedereen die spamt... men vindt het eigen project namelijk altijd leuk en handig voor anderen, anders begint men er niet aan :)
Hey, dat wou ik al zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
Op zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef Exirion het volgende:
Dit klinkt als 'ik post niet in die topic die in de FAQ vermeld wordt, want mijn probleen is veel belangrijker dan van de andere mensen die hetzelfde probleem als ik hebben'.
Geen idee waar je t over hebt.
Op zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef Exirion het volgende:
Als we dit gaan toestaan dan krijgen we straks dat iedereen op GoT z'n eigen website gaat lopen aanprijzen. Zou een onaangename bende worden, en dat niemand er iets mee verdient maakt niks uit.
Hmm beetje vervelende members heb je dan. hebben wij namelijk helemaal geen last van.
Op zaterdag 20 april 2002 13:53 schreef Exirion het volgende:
Wie gaat z'n tijd zitten verdoen op een forum waar niemand iets weet? Dan wordt het een soort: 'zit je met een probleem? vraag het onze mod'. Binnen 1 maand loopt je mod gillend weg omdat ie z'n tijd verdoet.
Jij zit dus op een forum om alleen maar te profiteren van de kennis van anderen? Dat is inderdaad een hele andere insteek dan die ik heb. Jij zou dus inderdaad niet gschikt zijn als mod bij ons, want daar gaat het puur om de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 14:03 schreef Giebels het volgende:
Hmm beetje vervelende members heb je dan. hebben wij namelijk helemaal geen last van.
Mag ik hier uit afleiden dat je jezelf een vervelende user vindt?
Jij zit dus op een forum om alleen maar te profiteren van de kennis van anderen?
ROFL

Ik zeg maar niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
Op zaterdag 20 april 2002 14:01 schreef Alfredt het volgende:
Onzin, van alle SPAM mailtje die ik dagelijks binnen krijg druipt de onzinnigheid, oplichterij en vooral niet-leuk en handig eraf. Het gaat dan puur om de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 20 april 2002 14:03 schreef Giebels het volgende:

[..]

Geen idee waar je t over hebt.
[..]

Ga nou eerst eens nadenken voordat je laag gaat zitten trollenn. En trouwens, dan NOG wil jij van onze uiterst vervelende leden een mod halen???

Als ik het zo lees, heb jij met je computer sectie gewoon een stel mensen nodig die anderen willen helpen, en denk je die hier binnen te halen.

Met een topic mag dat gewoon _niet_.

Als je members op je forum wil hebben, kan je het in je homepage zetten en je kan zelfs een linkje in je signature zetten met dit is mijn mooie forum, wat in principe ook spam is, maar wat toch meestal wel gedoogd wordt.

Dus wat jij wil, mag hier gewoon niet. Ook al vind je zelf dat je al het goede voorhanden hebt.
Jij zit dus op een forum om alleen maar te profiteren van de kennis van anderen? Dat is inderdaad een hele andere insteek dan die ik heb. Jij zou dus inderdaad niet gschikt zijn als mod bij ons, want daar gaat het puur om de lol.
Hey, mag ik even terug gaan schelden anders? Lees eerst eens wat posts van mods door voor je gaat zitten irriteren. Ik help weldegelijk veel mensen, en andere mods net zo hard. Maar voor de functie van mod zijn, is dat in principe helemaal niet nodig. Ik kan net zo goed twee acounts hebben, een waarmee ik antwoorden geef, en een waarmee ik alleen maar mod.

Trouwens, mods moet je gewoon uit je eigen forum halen, die jouw sfeer snappen en die jouw bezoekers kennen. Heb je amper bezoekers, dan heb je geen mods nodig

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 14:05 schreef Exirion het volgende:
[..]

Mag ik hier uit afleiden dat je jezelf een vervelende user vindt?
[..]

ROFL

Ik zeg maar niks :X
ok nu zijn de rollen weer omgedraaid.... dat wilde ik net zeggen >:)

maareh giebels.... je vergelijkt een forum met weet ik hoeveel leden (iig 40.000+) met jou forum, dat gaat natuurlijk totaal mank he. Er zijn hier gewoon wat hardere eisen nodig om het voor iedereen aantrekkelijk te houden. En spammen mag daarom dus niet, ook niet als het voor een 'leuk' iets is.
zullen we het daar verder gewoon bij houden, kun je mooi je sig aanpassen en het daar in gooien. ( * ArthurMorgan vindt overigens dat modjes de sigs maar lekker moet laten gaan... tenzij porn/warez etc)

<edit.... spelling>

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 14:06 schreef Giebels het volgende:

[..]

Onzin, van alle SPAM mailtje die ik dagelijks binnen krijg druipt de onzinnigheid, oplichterij en vooral niet-leuk en handig eraf. Het gaat dan puur om de winst.
Maar hier mag spam gewoon niet. Daarin speelt de kwaliteit van de site geen rol, als ik webmaster was van een bekende site als webwereld.nl en ik plaats hier een vacature d'r naar met wat leuke URL's d'r bij valt dat ook onder spam en krijgt het ook een slotje. Het mag hier dus gewoon niet en er worden geen uitzonderingen gemaakt (dat had je ook wel kunnen begrijpen als je alles een beetje had doorgelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giebels
Kijk, als ik spottend zeg dat je dan vervelende members hebt om mijn punt duidelijk te maken, dan zeg ik dus niet dat alle members vervelend zijn en allemaal hun site voortdurend willen promoten.

Toch wel frappant dat jullie steeds van het negatieve uitgaan, namelijk dat ik alleen een mod nodig heb om anderen te helpen. Ik geef iemand juist de mogelijkheid om zoewaar te vlammen. :)
Comee onn zeg wat zijn jullie zwaar op de hand. Als ik de mogelijkheid biedt om bij mij gratis wat processors af te halen wordt dat toch ook niet gezien als SPAM?
Er wordt hier alleen maar uitgegaan van het profijt dat ik zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Giebels: Mag ik nog een reactie op mijn post of niet? Ik heb je eerste thread gesloten en ik ben volgens mij ook echt degene die je zou moeten overtuigen en ik moet zeggen dat je nou niet echt hard je best doet om er iets positiefs van te maken om een schop te krijgen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 14:18 schreef Giebels het volgende:
Kijk, als ik spottend zeg dat je dan vervelende members hebt om mijn punt duidelijk te maken, dan zeg ik dus niet dat alle members vervelend zijn en allemaal hun site voortdurend willen promoten.

Toch wel frappant dat jullie steeds van het negatieve uitgaan, namelijk dat ik alleen een mod nodig heb om anderen te helpen. Ik geef iemand juist de mogelijkheid om zoewaar te vlammen. :)
Comee onn zeg wat zijn jullie zwaar op de hand. Als ik de mogelijkheid biedt om bij mij gratis wat processors af te halen wordt dat toch ook niet gezien als SPAM?
Er wordt hier alleen maar uitgegaan van het profijt dat ik zou hebben.
Ook al heb je een moderator nodig gewoon om te modden en niet om anderen voordurend te helpen is het nog spam en dat mag nog steeds niet hier op GoT. Wat die moderator ook mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 april 2002 14:18 schreef Giebels het volgende:
Comee onn zeg wat zijn jullie zwaar op de hand.
We runnen hier met z'n alleen een heel groot forum dat te kampen heeft met ernstige verloedering, JUIST omdat er enorm veel mensen zijn die totaal GEEN input aan het forum leveren en alleen maar kennis en hulp consumeren.

Als mensen dan ook nog gaan lopen spammen voor hun eigen websites dan wordt het helemaal een puinhoop die langzaam maar zeker op een spamparadijs gaat lijken.

Zijn we nu duidelijk genoeg?
We willen gewoon geen troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Giebels jij begint te mekkeren over "wat ontzettend flauw we zijn".. Niet wij!

En omdat we zo ontzettend flauw zijn en omdat jij niet eens reageert op onze meldingen, gooi ik deze ook op slot.

Zet dat forum lekker in je sig en vraag op dat forum om mods.

ALs je het niet snapt waarom we dit niet toelaten, vraag ik me eigenlijk af, of je wel een forum zou moeten/kunnen leiden, als het zo groot is als deze.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.